Aerox optrekken

Goededag, k heb een aerox 2 takt 50cc uit 2012 ik heb wat verandering gedaan aan mijn rolletjes zitten nu 4,8gr en 5,4gr om en om in. Hij trekt opzich wel prima door op het begin tot ongeveer 50km per uur. (Kan sneller) ik krijg dan een soort dip en opeens schiet ik voor uit (de prop van de uitlaat is er uit =Qtre uitlaat) hoe kan ik er voor zorgen dat ik de eerste kilometers nog wat sneller optrek en dat de dip weg gaat.

Bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Goededag, k heb een aerox 2 takt 50cc uit 2012 ik heb wat verandering gedaan aan mijn rolletjes zitten nu 4,8gr en 5,4gr om en om in. Hij trekt opzich wel prima door op het begin tot ongeveer 50km per uur. (Kan sneller) ik krijg dan een soort dip en opeens schiet ik voor uit (de prop van de uitlaat is er uit =Qtre uitlaat) hoe kan ik er voor zorgen dat ik de eerste kilometers nog wat sneller optrek en dat de dip weg gaat.

Bedankt!
Als hij eerst perfect liep dsn moer je ff de oude spullen terug plaatsen.
Anders denk ik Malossi wit drukveer en even met je rollen kloten
 
Als hij eerst perfect liep dsn moer je ff de oude spullen terug plaatsen.
Anders denk ik Malossi wit drukveer en even met je rollen kloten
Ik heb voor de grap de koppeling van een vriend van mij er op gezet. Stage 6 koppeling met gele trekveren en rode drukveer. En de scooter rijd perfect trekt in een keer door. Moet ik dan gewoon die setup over nemen dus gele trekveren en rode drukveer er in zetten?
 
Ik heb voor de grap de koppeling van een vriend van mij er op gezet. Stage 6 koppeling met gele trekveren en rode drukveer. En de scooter rijd perfect trekt in een keer door. Moet ik dan gewoon die setup over nemen dus gele trekveren en rode drukveer er in zetten?
Kan je doen heb je wel minder pk op je wiel.
 
Gewoon tegen de theorie in gaan en de praktijk proberen te verslaan en de rode drukveer monteren.
Zo kan iemand weer een paar uurtjes van achter het internet weg zijn,
lekker bezig zijn met afstellen wat nooit kan lukken en af en toe wat versleten onderdelen als krukaslagers en keerringen vervangen.
Ook wat vaker langs het tankstation rijden voor benzine en in de zomer wat eieren mee nemen om te bakken op het carter onderweg.
 
Ik heb voor de grap de koppeling van een vriend van mij er op gezet. Stage 6 koppeling met gele trekveren en rode drukveer. En de scooter rijd perfect trekt in een keer door. Moet ik dan gewoon die setup over nemen dus gele trekveren en rode drukveer er in zetten?
uiterst onwaarschijnlijk deze setup:p maar als het voor jou werkt waarom nog verderkijken succes met beunen
 
Back
Top