aerox multivar versleten na 100km!

leonaerox

Member
hallo, ik heb een aerox met 70 mhr replica Hpi enz. maar ik heb een gigantische dip ineens.

Vandaag start ik mun scooter trekt hij totaal niet meer op! vario zo versleten als t maar kan na 100km!! dus zoek ik een goeie vario als vervanger voor de multivar? iemand miss een goed alternatief (dus geen MULTIVAR)
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou wel graag een paar foto's willen zien van die multivar.
Misschien toch iets niet helemaal goed gemonteerd geweest of iets anders wat de boos doener kan zijn.
Heb zelf alleen maar goed ervaring met de multivar.
 
wat is versleten aan?meest slijtage delen van een vario zijn 3 geleiders en rolletjes meer kan niet.

Oppervlak van de multivar is niet altijd zo heel best.

Gaat door de hitte blaasjes vormen op het oppervlakte.. En na een tijdje is dan ook ineens de zogenaamde malossi coating verdwenen.
 
hallo, ik heb een aerox met 70 mhr replica Hpi enz. maar ik heb een gigantische dip ineens.

Vandaag start ik mun scooter trekt hij totaal niet meer op! vario zo versleten als t maar kan na 100km!! dus zoek ik een goeie vario als vervanger voor de multivar? iemand miss een goed alternatief (dus geen MULTIVAR)
Lijkt me appart, is die wel goed afgesteld? Als je een veeeeeelste strakke drukveer hebt en dan hele zware rollen ter compensatie slijt alles ook als de brandweer.
 
Back
Top