70cc aerox zachter laten lopen

Bamischijf

New Member
Ik heb dus een aerox uit 2003 die 100+ rijd

mijn setup is
dr70
malossi vario
witte druk/gele trekveertjes
5.5g rollen
21mm carburateur
polini luchtfilter
en een terugloop.

Nou wil ik m dus wat zachter laten lopen ivb met politie etc, rond de 80 heb alleen geen idee waar ik moet beginnen

ben ook op zoek naar een andere uitlaat als iemand aanraders heeft.
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Met 80 loopt hij nog steeds meer dan 30 te hard he.

Voor zo ver ik weet is dat alleen het geval als je bijvoorbeeld 60 rijd in een 30 gebied oid. Als je echt gepakt word met te hard rijden. Niet als hij op de rollenbank komt te staan.
 
Met 80 loopt hij nog steeds meer dan 30 te hard he.

Voor zo ver ik weet is dat alleen het geval als je bijvoorbeeld 60 rijd in een 30 gebied oid. Als je echt gepakt word met te hard rijden. Niet als hij op de rollenbank komt te staan.
ik dacht dat er ook nog een correctie op de rollerbank kwam, mijn fout dan.
Achja, dan laat ik mn rijbewijs wel gewoon thuis kan ie ook niet afgepakt worden :p
 
Ja, er zit natuurlijk ook wel correctie op. 5km/h. Maar zo dicht op de limiet moet je ook niet willen zitten. Laat hem dan gewoon 70 lopen oid, maakt in de praktijk ook niet zo veel uit.

Om te begrenzen kan je een varioring oid plaatsen, krijg je waarschijnlijk ontzettend overtoeren. Prop in je uitlaat, maar dan verlies je overal power.

Maar met een wat minder snelle uitlaat, en dan nog een kleine varioring, (en/of weer de originele vario) kom je waarschijnlijk wel in de buurt.
 
Andere Cilinder er op zetten , 1 van mijn Runners : een 50 CC met begrenzers er uit , loopt 89 GPS.
Als ik de Prop im de uitlaat terug plaatst , loopt die 65 , dan kan ik eventueel de Membraam begrenzer terug zetten .
Dus .... een 70 CC gaan knijpen ? gaat um niet worden , dan gaat het spul kapot.
 
Back
Top