Aerox mhr uitlaat

Jeetn

Well-Known Member
Hallo,
Ik rij nu met een aerox maar die heeft een probleempje. Ik heb vandaag gele trekveertjes en gele drukveer gestoken van malossi en 5 gram van rollen en nieuwe bougie van ngk nr8. Ik steek alles start direct zoals het hoord maar gaat amper vooruit, trekken doet hij langs geen kanten want als je vol gas heeft en je ervoor staat kun je hem gewoon tegen houden. Wat moet ik daaraan doen?
hier is mijn setup

Uitlaat: Malossi mhr uitlaat
Rollen: 5 gram
Trekveren: geel malossi
Drukveer: geel malossi
cillinder: 50cc origineel
vario: origineel
koppeling: origineel

Ik weet een malossi mhr uitlaat op die setup is wat zwaar maar daar kan het niet aan zijn want ik reed ervoor er enorm goed mee. presteerd echt goed.
 
Advertisement - register to remove this

die uitlaat moet veel meer toeren hebben :)
die je originele cilinder niet makkelijk zal draaien.. tenminste niet binnen zijn powerband
 
die uitlaat moet veel meer toeren hebben :)
die je originele cilinder niet makkelijk zal draaien.. tenminste niet binnen zijn powerband

Toch mag het niet zijn dat je dan met je hand de scooter kan tegenhouden.
Welke rolletjes had je ervoor steken ?

Post anders ook eens even de oude setup, voor je alles veranderd hebt.
 
alleen de afstelling is veranderd staat er mja waarvoor als hij het zo super goed deed???

dus gewoon oude afstelling terug klaar of een normale uitlaat voor de cilinder kopen :)
 
Toch mag het niet zijn dat je dan met je hand de scooter kan tegenhouden.
Welke rolletjes had je ervoor steken ?

Post anders ook eens even de oude setup, voor je alles veranderd hebt.

Bij men oude setup was het originele trek en drukveer. En de originele loodjes.
Maar toen ging het nog slechter. Nu is het al wat beter. Zoals iemand hier poste zal ik eens proberen een rode drukveer te steken.
mvg
 
rode drukveer word het niet beter op rode druk veer is meestal bij een sprintsetup en met je standaard onderdelen en een sprint pijp heb je geen sprinter :p

dus dat is onnodig lijkt mij
 
Back
Top