Aerox Max Biaggi Project

Status
Not open for further replies.

CoSMo

Well-Known Member
About me :

Ik was 15 jaar toen kocht ik een Aerox MAx Biaggi. Na een tijd "origineel" te hebben geredend deed ik hem wat tunen.
De kleuren bevielen me na een tijdje dus spoot ik hem wit. Ik werd toen 16 en had me certificaat gehaald :D.2 weken terug werd ik aangehouden en op de roller gezet. dik over de 2kwh dus technische controle. Ik ben nu mijn.

- 70 Evo
- Race vario
- Krukas
- 17.5 Carburateur
- Hebo Gara uitlaat

Ik wil de scooter gaan spuiten omdat die ........... ... ......... ...... woute kappen van mij heeft beschadigd.
Ik heb ff weer alle origineele matriaal erop gezet.

dit is de foto die ik gister heb genomen.

aerox1.JPG


aerox2.jpg


aerox4.JPG


aerox5.JPG


Ik heb nu een BCD Achter spatbord besteld , BCD Voorlichtkapje , BCD Achterlichtkapje.
Als dat spul binnen is ga ik hem spuiten. De kleuren weet ik al. Wit met rood. Setup is nog onbekent ikzelf denk alles van malossi ( tips zijn welkom )

( Ik hou jullie up to date )
 
Advertisement - register to remove this

en je bent noob, en je hebt geen project, en je vorige setup is ook lame.. en ik ben aan het flamen,,, sorry:P
 
Originally posted by CoSMo
- 70 Evo
- Race vario
- Krukas
- 17.5 Carburateur
- Hebo Gara uitlaat

Wouw! Heb jij een krukas...?! 8)
En 17,5mm @ EVO70 8P

Maarre ff serieus nu. Denk niet echt dat deze nog lang open zal blijven, hiervoor hebben ze Scooterbase.net uitgevonden :|
 
er is genoeg voor iedereen dus drinken we zamen 7 dagen lang dus drinken we zamen niet alleen:+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top