Effe een reactie van mij;
K ben laatst effe bij hem wezen kijken en hij heeft geen vacuum op zn carb of spruitstuk, daarom heeft ie gewoon een benzinekraan gebruikt. Op zich lijkt dat me allemaal goed te werken, hij stroomt niet over ofzo en er komt genoeg benzine door.
Het lijkt alsnog alsof hij véél te veel lucht krijgt, zelfs met sproeier 120 en hand bijna volledig voor het luchtgat wil ie nog maar net aanslaan.
Membraan had ik ook ff naar gekeken, de ene kant sluit volledig goed af, maar bij de andere kant zit er tussen t membraan en de membraan klepjes ongeveer 0,5 - 1 mm ruimte. Het lijkt me niet dat dit het probleem is omdat hij op zich gewoon aan kan slaan, maar eerder een mengsel probleem.
Verder is zn gaskabel flink à la beunhaas en sluit niet goed aan bovenop de carb, en draait het ding stationair ziek hoog (en ja, stationairschroef zit er zowat helemaal uit). Mss dat iemand hier op het forum nog een tipje weet want k kijk er denk ik zaterdag nog ff naar, maar afgezien van gaskabel proper maken, membraanklepjes vervangen en sproeier 2000 proberen icm een origineel luchtfilter weet ik ook niet heel veel meer
.