Aerox loopt 2 minuten en valt weg

henkys

Well-Known Member
ik reed laatst in belgie en plotseling schee mijn brommer er mee uit.
ik naar huis gegaan, en gekeken wat er aan de hand was na even zoeken wist ik wat het was. de kering lag er uit nou nieuwe kering ingezet en probeern te starten maar heelaas hij starte niet meer ik bobine vervangen ik prober mijn scooter te starten en ja hij start.
ik draai mijn scooter een beetje warme en hij ws een beetje warm en hij viel uit (ik kreg zoon maaoowp geluidje) nou ik kleinere sproeier er in en opnieu proberen helaas geen verbetering ik heb in die tussen tijd heel veel vervange zoals membraam plaatjes cilinder carberateur spruitstuk kogelagers regingen en heb nog steeds het probleem (als hij kouws is start hij (Y) en zodra die warm begint te worden dan slaat hij uit en dan krijg je zo'n geluidje dat hij verzuipt).
ik heb altijd emt sproeir 76 gereden en zit er nog steeds in en vind het erg vreemd dat ik hem nu niet meer gestart krijg!!!
wie kan mij helpen!!

setup is als volgst

Yasunie R
12mm carb
sproeier 76
4 gram rollers
rooie mallosie druk veer
en verder onbegrenst

groeten henk
 
Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
jawel... aangezien er altijd wel wat benzine in de carb komt... en het is niet gezegd dat ie het altijd doet , kan zijn dat de storing pas doordat je erop rijd zich voordoet

ne het probleem is echt asl hij warm is dan slat hji uit gewoon zon verzuip geluidje dus als ik dan een half uurjte w8 tot ie kouwd is dan start hij weer en dan eindigt het weer met dat prbleem!
 
Back
Top