Yoo, ik heb overlaatst de zuiger vervangen van mijn aerox 2t en heb er ook een yasuni terugloop op gezet. Nu start die wel tegoei maar als ik gas geef komt die totaal niet vooruit ookal geef ik volle gas.
En moet er een kleinere of grotere in? Want het is gewoon dezelfde sproeier als er eerst in zat me de oude uitlaat en zuiger, en hoe komt het dan dat die niet vooruit wilt rijden als je dat weet?
En moet er een kleinere of grotere in? Want het is gewoon dezelfde sproeier als er eerst in zat me de oude uitlaat en zuiger, en hoe komt het dan dat die niet vooruit wilt rijden als je dat weet?
een yasuni uitlaat vraagt meer benzine dan een standaard uitlaat, alleen best gek dat je bougie nog zwart is. zou kunnen komen doordat het lastig een kleur kan geven aan de bougie doordat hij niet vooruit komt. koop een sproeierset en speel met de sproeiers totdat je de juiste vind, wel rustig aan doen met kleinere sproeiers ivm vastlopen van je cillinder. als dat geen verschil maakt zou ik goed kijken of je de zuiger correct gemonteerd hebt
Weet je ook hoe je best de luchtmengsel schroef en stationair schroef afsteld want dit is de eerste keer dat ik het afstel dus weet niet goe hoe ik weet of die goed staan
Je moet waarschijnlijk omhoog gaan met sproeier ik zou eerst 5 sproeiers omhoog gaan. Bougie kleur kan je pas na 20 a 50 km echt zien en ik neem aan dat je sinds die uitlaat hebt niet meer dan een 1km hebt gerenden omdat hij niet voorruit komt. dus grotere sproeier en hij zou meteen beter lopen.
Post automatically merged:
lucht schroef eerst helemaal indraaien en daarna 1,5 slagen naar buiten dat is de standaard afstelling. stationair gewoon goed luisteren als jij denkt dat hij bijna wegrijd zoveel toeren dat hij draait. Moet je gewoon de schroef paar slagen uitdraaien en als hij bijna uitvalt om dat hij zo weinig toeren maakt weer een paar slagen in draaien.
Aha oke stationair staat die dan al wel goed volgens mij, en nee klopt sinds ik de nieuwe uitlaat erop heb heb ik er nog niet mee gereden alleen laten draaien