Ech wel... Mijn 4-Takt loopt 2 Km harder onder in de Tunnel .T is met een standaard 4 takt scootertje merk je er geen zak van.
Ja als je 't zo bekijkt.Ech wel... Mijn 4-Takt loopt 2 Km harder onder in de Tunnel .
Wat is nou 2 Km ???? JUIST 2 Km ... Gas op de Lollie!
Ben benieuwd wanneer jouw voorspelling uitkomt. Zit er al ruim 2 jaar op te wachten inmiddels.Je komt er nog wel achter met je E-10 Benzine , die E-10 tast rubber aan , dus over enige tijd kan je je rubberen slangen en spruitstuk gaan vervangen .
En bekijk straks eens je Kleppen , die zullen vol met kool aanslag zitten , en mag je gaan Walnut- Blasten.
Hoog Octhaan gehalte brand alles lekker schoon , en je prestatie is beter.
Al die gekke toevoegingen in het kader van het Millieu is geen bevordering voor je Motor.
Maarja ... er zijn van die Krentenkakkers die proberen zo zuinig en goedkoop mogelijk te rijden .
mijn interesseert het geen Reet , wil gewoon goede benzine , ook al is dat duurder.
Er is ook een Tankstation welke ook GEEN Ethanol toevoegt , dat is Tamoil.
Wil je ECHTE Benzine ... Dat is Aspen , dat kost 5,00 De Liter ( oa bij Hornbach ).
Of je haalt een paar jerrycans en die vul je eventueel?
Van de week ook die 102 octaan eens proberen in de Bierkoerier
Je komt er nog wel achter met je E-10 Benzine , die E-10 tast rubber aan , dus over enige tijd kan je je rubberen slangen en spruitstuk gaan vervangen .
En bekijk straks eens je Kleppen , die zullen vol met kool aanslag zitten , en mag je gaan Walnut- Blasten.
Hoog Octhaan gehalte brand alles lekker schoon , en je prestatie is beter.
Al die gekke toevoegingen in het kader van het Millieu is geen bevordering voor je Motor.
Maarja ... er zijn van die Krentenkakkers die proberen zo zuinig en goedkoop mogelijk te rijden .
mijn interesseert het geen Reet , wil gewoon goede benzine , ook al is dat duurder.
In de Racerij racen ze niet alleen met grasmaaiers hoor...Die brandstof is eigenlijk bedoeld voor motorische tuingereedschap.. En die verbruiken ook niet veel van die brandstof..
In de Racerij racen ze niet alleen met grasmaaiers hoor...
Ook jongens die KNMV rijden , rijden allemaal met Aspen benzine.
Dat ligt aan de kofferbak.Nou daar zit ook een max aan hoeveel jerrycans je mag transporteren. Het is niet dat je even je achterbak van iemand auto zomaar even mag vol laden.
Is het eentje van een Citroen C1 of een Peugeot 108 die krijg je met 240 liter toch aardig vol.Particulier vervoer van gevaarlijke stoffen (1.1.3.1a)
Het vervoer door particulieren van gevaarlijke stoffen verpakt voor de detailhandel en bestemd voor eigen gebruik is vrijgesteld van het ADR. In het geval van brandstoffen mag maximaal 240 liter brandstof in hervulbare houders van maximaal 60 liter worden meegenomen.
Misschien beter NIET Roken in de Auto ....Dat ligt aan de kofferbak.
Is het eentje van een Citroen C1 of een Peugeot 108 die krijg je met 240 liter toch aardig vol.
Misschien beter NIET Roken in de Auto ....
Dan kunnen de steekvlammen beter naar buiten bedoel je.Je kan nog altijd het raampje open doen.
Hey nog bedankt voor het antwoord.Dan kunnen de steekvlammen beter naar buiten bedoel je.
Maar die steekvlammen zullen met benzine van De Haan wel meevallen want blijkbaar is deze minder explosief.
@Aidan384838 , ik zou beginnen met het kuisen van je carburateur want met het fameuze tankbeurtje heb je misschien troep op de bodem van je tank losgespoeld die nu in je carb. zit
Verder mijn post#16 even opnieuw lezen.
Ging bij Cheech and Chong Next Movie ook niet helemaal lekkerJe kan nog altijd het raampje open doen.
Waar von the ethanol vrije benzine?De Haan valt onder de "Witte Pomp " koopt onderste uit de grote Tank .
Maar ... zou Opeens niet uit mogen Maken , er zit neem ik aan een brandstof filter tussen de leiding ?
Zelf Tank ik altijd BP Ultimate , RON 98 , deze Benzine is Ethanol vrij.
Omdat Ethanol rubber aantast , niet goed voor je slangen en spruitstuk etc ... en Ethanol vervuilt het blok meer ,(kool aanslag etc ) en de prestaties nemen af.Waar von the ethanol vrije benzine?
ik zie nu pas dat ik het scheef getypt had. ik bedoelde eig: waar vind je ethanol vrije benzine. De informatie, ethanol maakt een blok vuil? ethanol brand juist schoner dan benzine, alleen heeft het aan lage energie dichhtheid.Omdat Ethanol rubber aantast , niet goed voor je slangen en spruitstuk etc ... en Ethanol vervuilt het blok meer ,(kool aanslag etc ) en de prestaties nemen af.
Daarom tank ik BP Ultimate , Ethanol vrij.
Dat klopt allemaal.De informatie, ethanol maakt een blok vuil? ethanol brand juist schoner dan benzine, alleen heeft het aan lage energie dichhtheid.