Aerox DR70 + Benodigdheden??

Status
Not open for further replies.

NielsAerox

Well-Known Member
Ik heb aerox black uit 2008 en ik vind het wel is tijd worden om een DR70 eronder te zetten, maar wat zou ik er nog meer bij moeten nemen om een beetje lekkere te rijden?
Ik heb nu alles nog standaard, en het liefst wil ik een imitatie-uitlaatje (sito+ ofzo), weten jullie een goede imitatie-uitlaat voor op DR70?
Alvast bedankt!
~Niels.
 
Advertisement - register to remove this

Std uitlaat en sito + doen het wel goed op DR70, geeft een lekker koppel.

Ik zou nog een 17,5mm carb kopen en een nieuwe krukas, en nieuw membraan

Nieuwe vario kun je ook nog erbij halen.
 
Okee hartelijk bedankt!
Heb je trouwens nog een paar onderdelen die van een specifiek merk goed zijn, zoals vario van power1 ofzo en membraan van malossi?
Is nieuwe krukas trouwens nodig voor DR70? Vaak lees je dat het niet eens nodig is! :?
 
Hoezo neem je niet gewoon een Yasuni R als ik vragen mag? met een sito plus moet hij zich heel erg inhouden.

Met een R kan hij gewoon z'n werk doen, loopt hij wel een stuk sneller reken op 90/95 maar loopt hij een heel stuk beter!

Wil je toch echt liever een standard uitlaat, neem dan een sito plus kost 80 euro bij ons.
 
Zo erg houd hij niet in hoor, rijd best prettig.
Of je een nieuwe krukas monteerd moet je zelf weten, ik heb het zelf nooit gedaan en altijd nog goed gegaan, maar voor het zelfde geld gaat het bij jou niet goed.
 
17.5 mm carb
Malossi Sport Vario
Yasuni R / Sito +
Andere membaan platen maar niet persee ander membraan
Even goed afstellen en dan loopt het erg lekker!

Gr
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top