Aerox blok 70

J.D

Member
Hallo,
Ik wil een blok kopen waar al een 70cc malossi cilinder opzit en een krukas ook,
Maar deze blok heeft al is een warmloper gehad maar de piston enz zijn allemaal nog oke en hebben nog compressie, is dit dan te vertrouwen?
 
Advertisement - register to remove this

Mijn draad van mijn krukas is hellemaal weg dus kan er geen moer meer op draaien, en vriend van mij verkoopt blok met 70cc malossi en een krukas erop
Waarom koop je dan niet gewoon een nieuwe tap set en tap je nieuw schroefdraad? Lijkt me iets goedkoper.
Post automatically merged:

En vervolgens kan je altijd voor een paar euro upgraden naar een 70cc zonder risico.
 
Waarom koop je dan niet gewoon een nieuwe tap set en tap je nieuw schroefdraad? Lijkt me iets goedkoper.
Post automatically merged:

En vervolgens kan je altijd voor een paar euro upgraden naar een 70cc zonder risico.
Om nieuw draad te tappen valt niet mee , een krukas is van zeer gehard staal , en heb je echt Professioneel gereedschap voor nodig , dus een Tap set van Gamma , kan je vergeten .
Ik zou er een nieuwe Krukas in zetten , wat heeft de oude krukas al mee gemaakt ?
 
Om nieuw draad te tappen valt niet mee , een krukas is van zeer gehard staal , en heb je echt Professioneel gereedschap voor nodig , dus een Tap set van Gamma , kan je vergeten .
Ik zou er een nieuwe Krukas in zetten , wat heeft de oude krukas al mee gemaakt ?
Ojah dat is inderdaad waar, in dat geval zou ik ook een andere krukas aanraden. Dan weet je zeker dat het goed is.
 
Om nieuw draad te tappen valt niet mee , een krukas is van zeer gehard staal , en heb je echt Professioneel gereedschap voor nodig , dus een Tap set van Gamma , kan je vergeten .
Ik zou er een nieuwe Krukas in zetten , wat heeft de oude krukas al mee gemaakt ?
Niet heel veel komt door dat ik de schroef er ooit schuin had opgezet staat ongeveer 6k km op
 
Back
Top