aerox 50cc

gregsken

New Member
hoi iedereen ,

ik heb onlangs een aerox gekocht heb er nieuwe cilinder gestoken, carbu vernieuwd,
krukas vernieuwd, nieuwe vario met de bij geleverde gewichten alles is vernieuwd.

Nu wil ik die van mijn brug rijden en ik moet echt duwen om hem er af te krijgen.
Haal ik er mijn riem af dan doet ie het wel.
ik heb al 4 verrschillende maten gebruiket van v-snaaren maar toch blijft het het zelfde.

zou iemand mij hier kunnen helpen met te vinden aan wat het kan liggen voor ik mijun vertanding ga vernieuwen.

Bedankt op voorrand al

MVg

Gregsken
 
Advertisement - register to remove this

hoi iedereen ,

ik heb onlangs een aerox gekocht heb er nieuwe cilinder gestoken, carbu vernieuwd,
krukas vernieuwd, nieuwe vario met de bij geleverde gewichten alles is vernieuwd.

Nu wil ik die van mijn brug rijden en ik moet echt duwen om hem er af te krijgen.
Haal ik er mijn riem af dan doet ie het wel.
ik heb al 4 verrschillende maten gebruiket van v-snaaren maar toch blijft het het zelfde.

zou iemand mij hier kunnen helpen met te vinden aan wat het kan liggen voor ik mijun vertanding ga vernieuwen.

Bedankt op voorrand al

MVg

Gregsken
Hoe bedoel je duwen ik moet kracht zetten om met mijn aerox te lopen. Maar niet alsof ik een auto vooruit moet duwen! Kan u dat iets beter uitleggen
 
hoi iedereen ,

ik heb onlangs een aerox gekocht heb er nieuwe cilinder gestoken, carbu vernieuwd,
krukas vernieuwd, nieuwe vario met de bij geleverde gewichten alles is vernieuwd.

Nu wil ik die van mijn brug rijden en ik moet echt duwen om hem er af te krijgen.
Haal ik er mijn riem af dan doet ie het wel.
ik heb al 4 verrschillende maten gebruiket van v-snaaren maar toch blijft het het zelfde.

zou iemand mij hier kunnen helpen met te vinden aan wat het kan liggen voor ik mijun vertanding ga vernieuwen.

Bedankt op voorrand al

MVg

Gregsken
kan je achterpoulie los bewgen ten opzichte van het koppelingshuis?
 
Back
Top