J.D Member 26 October 2021 #1 Ik heb een aerox 50cc, Nu als ik over de 65-70 rij maakt deze een heel hard geluid en begint hard te trillen, Iemand enig idee aan wat dit zou kunnen liggen?
Ik heb een aerox 50cc, Nu als ik over de 65-70 rij maakt deze een heel hard geluid en begint hard te trillen, Iemand enig idee aan wat dit zou kunnen liggen?
dutchino Well-Known Member 26 October 2021 #2 Spontaan gebeurd? Heb je misschien meer informatie of moeten wij gaan gokken welke van de 1000 verschillende dingen het zou kunnen zijn? Upvote 0 Downvote
Spontaan gebeurd? Heb je misschien meer informatie of moeten wij gaan gokken welke van de 1000 verschillende dingen het zou kunnen zijn?
J.D Member 26 October 2021 #3 Ja spontaan gebeurd, Het geluid komt of van mijn uitlaat of uit mijn carter Upvote 0 Downvote
dutchino Well-Known Member 26 October 2021 #4 Oke dan zou ik daar even gaan kijken ! Het lijkt me verstandig om even de carterkap eraf te pakken en het te gaan controleren! Upvote 0 Downvote
Oke dan zou ik daar even gaan kijken ! Het lijkt me verstandig om even de carterkap eraf te pakken en het te gaan controleren!