aerox 100cc vs aerox 50cc

Jeetn

Well-Known Member
Hallo,

Even een vraagje,

Ik heb een 50cc aerox staan en ben die van plan om het geheel over te zetten naar een 100cc aerox frame. Nu zou ik graag willen weten over de fourche dus fourche benen + kroonstuk hetzelfde is? Heb horen zeggen van iemand dat de 100cc ietske dikkere fourche heeft maar zou dit graag 100% zeker zijn.

mvg
 
Advertisement - register to remove this

Ik snap even niet waarom je de voorvork poten ook over wilt zetten? (ik neem aan dat je dat bedoelt met fourche?)

Ik heb een volledig opgebouwde aerox staan en ook een 100cc aerox frame zonder voorvork. En nu wil ik weten past me aerox voorvork daarin of is ze iets groter de 100cc voorvork?

mvg
 
als je ze allebei hebt staan kan je het toch gewoon opmeten?

er zullen verder vrij weinig mensen zijn die een 100cc aerox uit elkaar gesleuteld hebben.
 
als je ze allebei hebt staan kan je het toch gewoon opmeten?

er zullen verder vrij weinig mensen zijn die een 100cc aerox uit elkaar gesleuteld hebben.

Nja ik heb een 100cc aerox kader kunnen aankopen en de 4de maart heb ik het.
Dus zou graag even weten of het past of niet, want als het niet past ga ik alvast al op zoek naar een ander fourche.

mvg
 
idd kroonstuk past gewoon , 100cc aerox velgen hebben wel dikkere bouten om de remschijf te monteren (M10) en een dikkere voorwielas (12mm denk ik)
 
ik heb een aerox 100cc
voorwiel is het zelfde als en aerox 50cc
frame is iets sterke gemaakt wat meer buisen
ik heb er kappen set van dmp op werkt goed
100cc is lucht gekoelt
 
Back
Top