This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

advies uitlaat

Status
Not open for further replies.

aerox man

Well-Known Member
hallo

ik heb een vraagje

ik wil graag een terug loop uitlaat voor me aerox kopen
maar k wil niet 90 gaan rijden
ik wil graag 70 rijden
welke terug loop uitlaat kan k dan het beste onder me aerox proppen

alvast bedankt voor jullie reactie

aerox man

beter ontgrens je hem valt ook minder op voor politie en gaat net zo goed als een terugloper.

maar als je meer voor look doet zijn de wat goedkopere denk aan gianelle next oid

Dat E-keurmerk zegt niks hoor, als je scooter harder dan 45km/h loopt krijg je gewoon een boete. Of dat nu zonder uitlaat is of met eentje van een vrachtwagen.

70km/h haal je makkelijk met het ontgrenzen! Gewoon met je originele (ontgrensde) uitlaat. Tevens valt dat ook minder op voor de politie.

ja dat wel maar je moet je niet laten pakken eh

wegrijden is niet vaak een optie denk 8P

beter haal je de begrenzers uit je scooter en stel je hem goed af zoals al eerder is gezegd
dan val je niet zo erg op en zul je toch de 70 makkelijk halen

waarom niet? het is een goeie uitlaat , waar je veel mee kunt.

alleen zou ik zowieso geen andere uitlaat erop zetten als je 70 wilt gaan rijden , tenzij je je dood wil ergeren...

+ralf+

alleen zou ik zowieso geen andere uitlaat erop zetten als je 70 wilt gaan rijden , tenzij je je dood wil ergeren...
tuurlijk is het een goede uitlaat maar als je toch maar 70 wilt kun je net zo goed een goedkopere kopen, zou ik doen tenminste+ralf+

Jezelf tegenspreken in 1 post... Het dikgedrukte is wel verstandig.

Status
Not open for further replies.