MHR D.H. Tuning
21,2 pk runner
Oke, er zijn hier al een paar topics over geweest maar ben een tijd met de search bezig geweest en kan wel het een en ander vinden, maar het is me nog niet helemaal 100% duidelijk. Omdat mijn runner voor straatgebruik zijn tijd wel heeft gehad, kwa motorblokje dan, wil ik hem evntjes helmaal beter gaan maken.
Mijn runner gebruik ik dus voor straatgebruik. En dit is mijn setup wat ik nu heb.
Polini 70 Ghisa of contesta hoe dat ding ook heet.
Standaard krukas met een km of 30000 8P
Standaard lagers met een km of 300008P
Polini for race/nardo
2G koppeling
17,5mm DO
etc.....
Maar nou wil ik graag een ander setupje omdat het blokje al aardig wat meters heeft gemaakt. (hij loopt ondanks zijn vele meters nog netjes)
Ik zat te dneken aan het volgende:
-doppler krukas+ C3 lagers
-Cilinder: Hebo Alu NG?? of iets anders
-hen nu 17,5mm wordt denk ik een 19mm
-en koppelingen rotzooi e.d. hou ik gewoon nog.
Maar ik zoek dus een cilindertje, waar aardig wat koppel heeft, en een vrij hogere top. De cilinder moet wel wat bruter zijn als die contesta, maar het moet wel voor straatgebruik blijven. Kunnen jullie mij helpen, met de keus voor een mooi cilindertje?
Mijn runner gebruik ik dus voor straatgebruik. En dit is mijn setup wat ik nu heb.
Polini 70 Ghisa of contesta hoe dat ding ook heet.
Standaard krukas met een km of 30000 8P
Standaard lagers met een km of 300008P
Polini for race/nardo
2G koppeling
17,5mm DO
etc.....
Maar nou wil ik graag een ander setupje omdat het blokje al aardig wat meters heeft gemaakt. (hij loopt ondanks zijn vele meters nog netjes)
Ik zat te dneken aan het volgende:
-doppler krukas+ C3 lagers
-Cilinder: Hebo Alu NG?? of iets anders
-hen nu 17,5mm wordt denk ik een 19mm
-en koppelingen rotzooi e.d. hou ik gewoon nog.
Maar ik zoek dus een cilindertje, waar aardig wat koppel heeft, en een vrij hogere top. De cilinder moet wel wat bruter zijn als die contesta, maar het moet wel voor straatgebruik blijven. Kunnen jullie mij helpen, met de keus voor een mooi cilindertje?