Accu laadt niet op?

Sebas!

bAng, bAng, bAng out!
Mijn accu laadt niet meer op. Ik bedoel dus als ik rijdt. Ik denk dat dit door het o zo technische scootparts komt. Ik werd gebelt door hun o zo technische dienst en die vertelde mij dat de begrenzer niet op de rood/witte draad moest, maar nee! Op de witte draad. Ik aangesloten, nam aan dat ze er wel verstand van hadden. Ik rijden... rijdt gewoon onbegrensd? Ik later kijken in electrisch schema en ja hoor! Ik had de begrenzer aangesloten op de dynamo! Drie hoeraatjes voor scootparts.

Hoe komt het dat me accu niet meer oplaad? Ik had de begrenzer aansloten met zo een knijpding. De draad die op me dyname zat is nog wel heel, enkelt het rubber wat er omheen zat was beschadigd en heb ik netjes ingetaped.

Ik wordt nu echt zo kanker scheitziek van scootparts, maar even terzake. Waar kan het aan liggen dat mijn accu niet meer oplaad? En wat kan ik er zelf aan reparen/bekijken voordat ik hem naar de dealer breng.
 
Advertisement - register to remove this

Hmm... als me dynamo het niet zou doen, zou me voor en achterlicht het ook niet doen? Die doen het wel! Alleen me accu laadt niet op! Ik ga er zowieso mee naar de dealer, maar wat kan ik hem aanraden om ff te checken?!
biggrin.gif
 
bij mij doet 't achterligt het op de accu, en m'n voorlicht op de dinamo...

de dinamo zit bij mij ergens achterop... weet niet precies kan ik je niet mee helpen sorry
 
Originally posted by Wesley:
bij mij doet 't achterligt het op de accu, en m'n voorlicht op de dinamo...

de dinamo zit bij mij ergens achterop... weet niet precies kan ik je niet mee helpen sorry

beut
je remlicht doet het op je accu, je gewone achterlicht niet hoor
 
PS op een sr loop voor en achter op dynamo , als je stilstaat en dan gas geeft gaat je voor en achterlicht toch feller branden...

maarja opgelost is netjes
 
Back
Top