AC temperatuur Meter

Dennis

ToetToet
Ola,

Ik had al eens een topic, was inmiddels 3 pagina's, dus een verse nu!

We komen er niet echt meer uit! ik zoek een temp/evt toeren meter/teller voor AC. we gaan dus onder de bougie meen

maar welke teller gaat verder dan 150 graden,
ik weet da aim, maar die is te duur, sensor 100 e + teller = 300e sowieso

Stage 6 gaat tot 120 ong, koso tot 150, en met wat gemail heen en weer zijn we er ook achter, dat veel tellers niet voor ac zijn en geleverd worden

dus ik ben benieuwd of er iemand nog een oplossing heeft

p.s alleen serieuse reactie's en geen geouwehoer hier svp
 
Advertisement - register to remove this

denn1s said:
nee idd, ik heb daar nagenoeg erg weinig verstand van
200euro, voor een AIM INC sensor, nieuw??? vind ik op zich nog Net te doen
als het niet anders kan
Geloof mij dat je er geen spijt van zal krijgen. De andere temp meters die ik heb gezien/getest zijn gewoon brak. En dan beland er uiteindelijk 60-100 euro op de schroothoop en is je budget om uiteindelijk een Aim (imo enige goed werkende oplossing om AC temp te meten) te kopen dus ook verkloot.
Het is een rip uit je lijf, maar als je hem eenmaal hebt is hij het zeker waard.

Verder weet ik niet op wat voor termijn je dat ding nodig hebt, maar ik denk er over mijn Aim te verkopen. Daar kan ik waarschijnlijk wel een AC sensor voor regelen. Maargoed, daar pm'en we wel over mocht je de beslissing nemen dat je een aim wilt. ;)
 
Btw. mijn AIM hoert wel een beetje.
Ik heb er nix raars mee gedaan, maar hij geeft zo om de seconden ongeveer 328 toeren aan terwijl er niks loopt of niks is aangesloten.
Dit voorkomt dus dat ie automatisch uitgaat, waardoor de batterij wel eens snel leeg wil raken :rolleyes:
Ook AIM's zijn dus niet foutloos;)
 
Mits je aim niet ouder is dan een jaar kan je hem opsturen voor garantie/reparatie. Dat heb ik bij een Koso teller nog nooit gezien. Mijn Aim had aan het begin ook wat probleempjes. Namelijk een dip van 2000 toeren terwijl de scooter gewoon hetzelfde toerental draaide gaf de aim aan dat het toerental instorte. Ik heb hem toen ook opgestuurd. Binnen 2 weken compleet gerepareerd terug. Heeft me alleen 1x verzendkosten gekost. Maar dat zou normaalgesproken de winkel waar jij het hebt gekocht moeten vergoeden.
 
denn1s said:
nee idd, ik heb daar nagenoeg erg weinig verstand van
200euro, voor een AIM INC sensor, nieuw??? vind ik op zich nog Net te doen
als het niet anders kan


Koop maar een AIM Dennis, als je hem eenmaal hebt, dan voel je je tevreden en voldaan 8)

Het is misschien wat duurder, maar meestal is goedkoop duurkoop.
 
Big B NRG said:
Koop maar een AIM Dennis, als je hem eenmaal hebt, dan voel je je tevreden en voldaan 8)

Het is misschien wat duurder, maar meestal is goedkoop duurkoop.

hoi bram,

zoals je weet , wil ik graag een aim, maar mijn budget(nieuw sowieso) is er gewoon niet naar. dus daarom wou ik nog weten of er andere keuzes waren

snapje:)
 
Back
Top