AC temperatuur Meter

Dennis

ToetToet
Ola,

Ik had al eens een topic, was inmiddels 3 pagina's, dus een verse nu!

We komen er niet echt meer uit! ik zoek een temp/evt toeren meter/teller voor AC. we gaan dus onder de bougie meen

maar welke teller gaat verder dan 150 graden,
ik weet da aim, maar die is te duur, sensor 100 e + teller = 300e sowieso

Stage 6 gaat tot 120 ong, koso tot 150, en met wat gemail heen en weer zijn we er ook achter, dat veel tellers niet voor ac zijn en geleverd worden

dus ik ben benieuwd of er iemand nog een oplossing heeft

p.s alleen serieuse reactie's en geen geouwehoer hier svp
 
Advertisement - register to remove this

denn1s said:
Dit is evt een optie, dan zit je nog met een sensor van 100 euri

Uhm, die 120e was incl sensor, dus het kastje + AC sensor... Sensor los kopen moet je zowiezo nooit doen, veel te duur....

maarja die koso's gaan maar tot 150graden dus dat schiet ook niet op.

Misschien dat een std klasse racer nog iets weet? ook al zie je die meestal ook een AIM gebruiken.
 
Thomas said:
Uhm, die 120e was incl sensor, dus het kastje + AC sensor... Sensor los kopen moet je zowiezo nooit doen, veel te duur....

maarja die koso's gaan maar tot 150graden dus dat schiet ook niet op.

Misschien dat een std klasse racer nog iets weet? ook al zie je die meestal ook een AIM gebruiken.


mja , er moeten toch mensen zijn die die dingen in de eerste plaats nieuwe kopen voordat het 2e hands word ;)

zoveel staan ze ook weer niet te koop..

lijkt mij btw dat koso de losse AC voelers niet voor niks los verkoopt.
 
melf #50 said:
mja , er moeten toch mensen zijn die die dingen in de eerste plaats nieuwe kopen voordat het 2e hands word ;)

zoveel staan ze ook weer niet te koop..

lijkt mij btw dat koso de losse AC voelers niet voor niks los verkoopt.

nee, daar zit ik ook mee te tobben, wat zou het nut zijn, als het metertje toch niet verder loopt, maar er is aangegeven tot 150 graden,

daar heb k dus gewoon weinig aan
 
$aint said:
Je kunt AIM's ook nieuw met AC sensor kopen, die hoef je echt niet los erbij te kopen.
Kun je evt. gelijk zo'n nieuwe AIM met achtergrondverlichting nemen.
Idd, als je een nieuwe Aim koopt zit er een sensor bij naar keuze. Dus voor 200 euro heb je er een AC sensor bij.
 
Als je wat minder kwijt wilt zijn en je geen tt nodig hebt;

Koop een supergoedkope multimeter met temperatuur (thermokoppel) aansluiting. sloop dat ding, en met een beetje kennis van elektronica kan je dat heel goedkoop en red. klein bouwen.
 
Exision said:
Als je wat minder kwijt wilt zijn en je geen tt nodig hebt;

Koop een supergoedkope multimeter met temperatuur (thermokoppel) aansluiting. sloop dat ding, en met een beetje kennis van elektronica kan je dat heel goedkoop en red. klein bouwen.

mja , we zijn niet allemaal electrofreaks :p
 
Back
Top