Hi,
Vandaag heb ik mijn nieuwe cilinder gemonteerd en heb hem gestart. Hij deed het prima, er kwam wel veel rook uit maar goed.
Uitlaat had ik ook al maanden niet meer gebruikt.
Hij deed het voor 15min. ong. perfect en toen begon die dus koelvloeistof te lekken.
Ik keek en zag dat de kvs slang lekte. Dat klemmetje van de slang is gaar.
Beetje vervelend, ik had het dus eerst niet door, dus rij ong. 30sec. met een gangetje van 25km/h en begint de scoot in te houden. Ik kijk achter me en zie echt ongelooflijk veel rook
Dat koelvloeistof kwam ook op mijn cilinder en begon daarom dus te roken. Of er ook veel wit rook uit de uitlaat kwam weet ik niet, helaas niet naar gekeken.
Mijn vragen :
1) Als de koppakking verkeerd erop zit, doet de scoot het dan maar even (10min.) of doet ie het gelijk al niet. De koppakking is nieuw, cilinderkop stevig genoeg aangedraaid. Ik vraag me dit af omdat behalve dat gare klemmetje misschien ook nog de koppakking er verkeerd opzit. Heb het precies zo gedaan als een voorbeeld van internet en leek mij ook goed.
2) Weet iem. of ik bij de praxis/gamma van die dingen kan halen die die kvs-slang klemt op die "buis" bij de cilinder, of moet ik daarvoor ook weer bij de dealer zijn (zitten erg ver van mij vandaan namelijk ).
3) Over dat inhouden, zou dat een warmloper geweest zijn?
Aangezien er dus niet genoeg gekoeld werd door de kvs voor 30sec. ong. (lijkt me zelf sterk maargoed). Reed dus maar 25km/h met mega weinig toeren (9,5gram rollen ).
Beetje veel tekst
Hoop dat iem. mij kan helpen
Alvast bedankt
Vandaag heb ik mijn nieuwe cilinder gemonteerd en heb hem gestart. Hij deed het prima, er kwam wel veel rook uit maar goed.
Uitlaat had ik ook al maanden niet meer gebruikt.
Hij deed het voor 15min. ong. perfect en toen begon die dus koelvloeistof te lekken.
Ik keek en zag dat de kvs slang lekte. Dat klemmetje van de slang is gaar.
Beetje vervelend, ik had het dus eerst niet door, dus rij ong. 30sec. met een gangetje van 25km/h en begint de scoot in te houden. Ik kijk achter me en zie echt ongelooflijk veel rook
Dat koelvloeistof kwam ook op mijn cilinder en begon daarom dus te roken. Of er ook veel wit rook uit de uitlaat kwam weet ik niet, helaas niet naar gekeken.
Mijn vragen :
1) Als de koppakking verkeerd erop zit, doet de scoot het dan maar even (10min.) of doet ie het gelijk al niet. De koppakking is nieuw, cilinderkop stevig genoeg aangedraaid. Ik vraag me dit af omdat behalve dat gare klemmetje misschien ook nog de koppakking er verkeerd opzit. Heb het precies zo gedaan als een voorbeeld van internet en leek mij ook goed.
2) Weet iem. of ik bij de praxis/gamma van die dingen kan halen die die kvs-slang klemt op die "buis" bij de cilinder, of moet ik daarvoor ook weer bij de dealer zijn (zitten erg ver van mij vandaan namelijk ).
3) Over dat inhouden, zou dat een warmloper geweest zijn?
Aangezien er dus niet genoeg gekoeld werd door de kvs voor 30sec. ong. (lijkt me zelf sterk maargoed). Reed dus maar 25km/h met mega weinig toeren (9,5gram rollen ).
Beetje veel tekst
Hoop dat iem. mij kan helpen
Alvast bedankt
Last edited: