Dit is een goeie tip die ikzelf mensen ook altijd mee geef..1e tip en belangrijkste is met de koper afspreken dat als je komt kijken de scooter/blok koud moet zijn en dat je hem anders sowieso al niet neemt..
Ik ga dit weekend kijken naar een legaal 4 taktje voor mijn dagelijks verkeer. Het betreft een chineesje uit 2018 met gy6 blok.
Ik heb meerdere 2 takts gehad en snap dit allemaal goed.
Vroeg me af wat de dingen zijn waar ik extra op moet letten bij aankoop van zon 4 taktje? Tis allemaal vrij nieuw voor me vergeleken met de 2 taktjes.
Zover ik weet gebruikt 2018 gy6 geen std CDI meer maar een ECU? Zijn hier nog veel problemen mee?
Ik neem jullie tips graag mee.
Een kisbee was ook mijn eerste keuze eigenlijk. Goedkope onderdelen en een iets beter frame qua roest enzo dan een echte chinees. Lekker grote tank en buddy.Om wat voor scooter gaat het om, want dat blijft nogal erg achter wege..
4takt 2ehands ben ik niet zo kapot van, heb je altijd problemen of achter onderhoud achteraf aan.
Of het moet een z.g.a.n zijn met zeer weinig kilometers.
Wat moet die turbho kosten?
Een peugeot kisbee niet een betere duurzamer alternatief.?
en/of je moet nog €300 achter de hand hebben om het goed te maken?Ik hoop dat je een beetje handig bent want je begrijpt toch ook dat je voor 300 Euro niet veel soeps kunt verwachten!
In de meeste gevallen wordt je dan geconfronteerd met de ellende van anderen.
En als we het dan toch over soep hebben, die mag jij dan uitlepelen.....
Lees ik hier tussen de regels dat jouw gemeente de 2-taktjes van de weg wil halen door een subsidie-regeling in te voeren.....De vivacity van 100 euro bolt ook nog steeds lekker door. (Deze gaat echter naar de gemeente wanneer de subsidieregeling start in december, ding is echt op wel)
ik heb me inderdaad lelijk vergist in "zo nieuw mogelijk i.v.m. milieu eisen/-zones voor de toekomst: 2019 met dellorto ECS loopt geen streep harder dan 49 km/u (en dat vind ik gevaarlijk met ongeduldige automobilisten achter en naast me) en zal dat softwarematig moeten laten (€€) oplossen als het koudstartprobleem eenmaal is opgelost. (hij was ook tè goedkoop..) verkoper had het nog over een CDI van €25 maar mooi niet dus.. ECU van €125! (en dan meteen illegaal snel)
500.000 euro voor dit kleine ding?Wow, goeie regeling.
Tilburg the place to be.
Is dit alleen in de gemeente Tilburg of is deze subsidieregeling van toepassing op alle gemeentes in Nederland?
By the way, een paar jaartjes terug moest ik voor mijn werk een projectje doen in Tilburg.
Ik dacht, kan beter in Tilburg een apartementje of huisje huren.
Nog geen paar honderd meter van waar ik moest zijn, stond er een huisje leeg.
Ook nog een coole ligging, mooie ronde tuin met grasveld, dus weinig onderhoud en het huis draaide met de zon mee.
Ik had begrepen dat dit huis door de gemeente Tilburg was gebouwd voor maar 500000 Euro.
Ik heb destijds geinformeerd bij de gemeente maar ze wilde het mij niet verhuren.
View attachment 67743
Ja, maar hij draait wel rond he! over heel de rotonde! met ongeveer 3 km/h. En het is vaker stuk dan werkend.Ik som deze tekst op met: 'Geen scooter met Dellortho kopen.'
Schijnt betrekkelijk gevoelig te zijn voor problemen en niet elke dealer kan je hiermee helpen.
500.000 euro voor dit kleine ding?
Kijk eens naar de tuin, de ligging en de zonnepanelen staan altijd naar het zuiden niet te vergeten!500.000 euro voor dit kleine ding?
en/of je moet nog €300 achter de hand hebben om het goed te maken?