This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[A]Purple Rally Ac...!!!

Status
Not open for further replies.

Floran

Banned
Ja, k verkoop me scooter... Ik vraag me alleen af of mensen er zo intresse in hebben... Dus met dit blok en zonder olie pomp ect... Ik zal zo ff wat foto's erbij zetten... Maar ik kan hem dus op 2 manieren verkopen en wil hier ff kijken bij welke er meer intresse is...

1. Zo als hij nu is met dit blok en dus meer als project scoot of zomeravond scoot... Scooter heeft nu 11,6 pk maar ik ben bezig met afstellen en er zit nog oringelen ontsteking en v-snaar en poulies in dus er is zker nog meer uit te halen... Scooter rijd dus zonder olie pomp (tankje zit er wel in) En zonder electrice start... Licht doet het wel en heb ook een schakkelaartje in me onderkuip zitten (op het stuur is lelijk) Ik heb veel geld uit geven aan deze scooter... Ik heb een lijstje als je het wilt zit moet je maar ff een pm sturen inc blok en aankoop van de scooter kom ik zo ongveer op 3500 euro... Dus doe je bod...

2. Zo als hij er nu uit ziet, maar dan wel met een oringeel blok met een "snel" uitlaatje en 50 snel (MK)... Dan kan de olie pomp en electrice start dus weer aangesloten worden en zal het dus een straatscooter worden... Maar wel een mooie... Blokje heb ik 1000 euro aanbesteed... Dusja dan blijft er nog 2500 over wat in het uiterlijk zit (inc aankoop!)


Ik zou zeggen heb je intresse doe maar een bod...!! Met of zonder dit blok of als je een ander idee heb zeg het maar! GEEEEEN!!!!!!! spullen los!!!!!!! Alleen als hij zonder me snel blok weg gaat...

Ik heb ondertussen ook nie stil gezeten en heb hem dus beter afgewerkt dan op de fotos... oa: Nieuw zadel dekje, witte remklauw, carterkap/blok opnieuw gepolijst, spoiler er weer op en netjes gespoten... En nog wat dingen... Maar me ouders zijn op vakantie inc digi dus kan geen nieuw foto's maken...

Kan evt gebr8 worden!

OHJA... blokje is 1 run op de testbank en 4 rondje door de wijk jong! Dus nog geen 20 km denk ik!


Ff paar foto's tjek de rest maar bij projecten: http://forum.scooterforum.net/vbpor...php?s=&threadid=32746&perpage=30&pagenumber=1





 
Last edited:
Ik denk dat heel veel een hoge prijs verwachten gezien de hoeveelheid tijd en geld die hier inzit. Wellicht zou een richtprijs het een stuk duidelijker en aantrekkelijker maken..
 
€1750 met orgineel blok... + MK 50... blok heeft 5000 km gelopen... Met het andere blok praten we wel ff verder...
 
Waarom die :| ? En als mensen er wel intesse in hebben maar niet dat geld ervoor willen geven... Dan moeten ze hun bod hier zetten... Valt wel over te praten or...
 
wil je dat tamme blok ook los kwijt?

en die :| is voor: DUUH iedereen vin em mooi denks...
 
Zo lang ik niet weet hoe ik hem verkoop... Dus of de koper als die ooit komt met een snel of met een langzaam blok koop... Het blok wat ik over hou word verkocht... Dus ik kan nu niet zeggen welk blok k verkoop...
 
Denk ff na Als ik me blok los zou verkopen... Denk na wat me uitlaat waard is en al me onderdelen zijn nu miss 25 km jong... Al bied je dat met een orgineel blok dan lach ik nog...
 
Originally posted by rxracer
ik weet hoe floran hier op ga reageren

Niet offtopic gaan hier aub.
Enkel reageren als je interesse hebt in het aangeboden spul
Zo blijven we allemaal vriendjes :*

Floran let effe op met je "schopjes" he
 
Status
Not open for further replies.