Mdj004 Polini race vonkjes. 22 May 2020 #2 0118Minarelli said: Frame kappen velgen blok. Click to expand... Gezocht??? Aangeboden????? Meer context nodig hier.
0118Minarelli said: Frame kappen velgen blok. Click to expand... Gezocht??? Aangeboden????? Meer context nodig hier.
0 0118Minarelli Member 23 May 2020 #4 Velg staat achter mijn scooter en daar zit ook nog een afdek kapje bij voor op de velg, zelfde systeem als bij aerox achter velg. Post automatically merged: 23 May 2020 En nog eentje. Ik moet even fotos maken want meer heb ik niet nu, ze liggen bij mij thuis in de schuur op het moment Attachments IMG-20180103-WA0014.jpg 200.2 KB · Views: 22 IMG_20200523_010612.jpg 718.5 KB · Views: 21
Velg staat achter mijn scooter en daar zit ook nog een afdek kapje bij voor op de velg, zelfde systeem als bij aerox achter velg. Post automatically merged: 23 May 2020 En nog eentje. Ik moet even fotos maken want meer heb ik niet nu, ze liggen bij mij thuis in de schuur op het moment
eurokit Broem Broem Pff Pff 23 May 2020 #5 Wat vraag je voor de ORIGINELE RALLY VELGEN? Heb opzicht nog wel intresse in meerdere onderdelen van je rally, maar helaas kan niet alles in 1 keer gekocht worden.
Wat vraag je voor de ORIGINELE RALLY VELGEN? Heb opzicht nog wel intresse in meerdere onderdelen van je rally, maar helaas kan niet alles in 1 keer gekocht worden.
0 0118Minarelli Member 23 May 2020 #6 eurokit said: Wat vraag je voor de ORIGINELE RALLY VELGEN? Heb opzicht nog wel intresse in meerdere onderdelen van je rally, maar helaas kan niet alles in 1 keer gekocht worden. Click to expand... Wat heb je zelf in gedachte? Ik zal later vandaag nog even foto's maken zodat je een beter beeld hebt.
eurokit said: Wat vraag je voor de ORIGINELE RALLY VELGEN? Heb opzicht nog wel intresse in meerdere onderdelen van je rally, maar helaas kan niet alles in 1 keer gekocht worden. Click to expand... Wat heb je zelf in gedachte? Ik zal later vandaag nog even foto's maken zodat je een beter beeld hebt.
0 0118Minarelli Member 23 May 2020 #8 eurokit said: 20 euro per wiel. (mag met of zonder band) Click to expand... Ja dat had ik ook in gedachte.
eurokit said: 20 euro per wiel. (mag met of zonder band) Click to expand... Ja dat had ik ook in gedachte.
eurokit Broem Broem Pff Pff 25 May 2020 #9 Kan je het wel versturen? Als het te zwaar word, zou je de banden kunnen demonteren en stuur je dan alleen de velgen op.
Kan je het wel versturen? Als het te zwaar word, zou je de banden kunnen demonteren en stuur je dan alleen de velgen op.
0 0118Minarelli Member 25 May 2020 #12 Als jij de verzendkosten betaald is het geen probleem uiteraard.
0 0118Minarelli Member 26 May 2020 #14 13 euro voor 10tot20kg.. Dus even wegen morgen dan weet ik het zeker.
0 0118Minarelli Member 1 June 2020 #16 eurokit said: Wil je de velgen nog verkopen. ? Click to expand... Ja zeker. De velgen staan klaar hoor.
eurokit said: Wil je de velgen nog verkopen. ? Click to expand... Ja zeker. De velgen staan klaar hoor.
eurokit Broem Broem Pff Pff 1 June 2020 #17 Ok, kan je mij je adres gegevens en betaal gegevens dan sturen via mijn email (alles aan elkaar geschreven) rallyscoot @ hotmail . com
Ok, kan je mij je adres gegevens en betaal gegevens dan sturen via mijn email (alles aan elkaar geschreven) rallyscoot @ hotmail . com
0 0118Minarelli Member 1 June 2020 #18 eurokit said: Ok, kan je mij je adres gegevens en betaal gegevens dan sturen via mijn email (alles aan elkaar geschreven) rallyscoot @ hotmail . com Click to expand... Ik heb je al gemailt
eurokit said: Ok, kan je mij je adres gegevens en betaal gegevens dan sturen via mijn email (alles aan elkaar geschreven) rallyscoot @ hotmail . com Click to expand... Ik heb je al gemailt