[A]LC Gilera ICE Project

Status
Not open for further replies.

Nys

Helemaal!
oke na veel getwijfel heb ik toch besloten om de scooter op te ruimen, het gaat hier dus om een LC Gilera ICE waar ik aan bezig was als project.

De ice heeft de volgende setup:
Cilinder - IS Tuned Hebo Manston (duurste stage)
Uitlaat - IS Tuning met ovale flens
Krukas - MHR Team 85mm
Carburateur - Dellorto 28mm Flatslide
Luchtfilter - Malossi E14 Powerfilter
Vario - Malossi MHR 2000 Multivar
Koppeling - Malossi Delta Clutch
Membraan - Tuned Doppler 2kleps
Primaire Vertanding - Malossi HTQ 14/39
Secundaire Vertanding - Malossi HTQ 13/48
Carters - JS Tuned 3BR Gestraalt (duurste stage)
Poulies - Malossi Torque Driver
Koppelingshuis - Malossi Wing Clutch Bell
Halfpoulie - Yamashi
V-snaar - Malossi Kevlar Belt
Spruitstuk - Tuned Malossi Recht
Ontsteking - Kundo/PVL Digitaal
Lagers - Metrakit Pro Race

Cilinder is max 65km oud, uitlaat en krukas (+lagers) nog minder... alles is sowieso in nieuw staat, het oudste is de overrange combo en dat zal max 300km zijn...

Verder zit er een cross stuur bij, snelgas, GPT toerenteller (heel precies), Koso toerenteller/temp meter (gebruik ik alleen als temp meter), killswitch, stuurslot, zijstandaard, Malossi Whoop Disc (max 20 km oude remschijf), zijstandaard en ik zal vast nog wel wat vergeten kwa accesoires....

Verder krijg je er de standaard vertandingen, standaard membraan, extra v-snaar (voor overrange) en koppelingshuis (malossi wingbell met 1000km erop), standaard stuur, standaard ac-spullen, standaard remschijf, veerophoogblok, standaard poulies, rollen van gewicht 2,7 t/m 5.0 gram, een zooi sproeiers, een zooi membraanklepjes, standaard oliereservoir, accu's, bussen olie (Motul), etc etc etc etc bij... teveel spul om op te noemen... Eventueel helm t.w.v. 150 euro (met donker en licht vizier) + slot t.w.v. 150 euro

Wat mij resteerde kwa project (naar mijn mening) was het carterdeksel opschuren en afspuiten (zwart, nieuwe spuitbus kan je erbij krijgen), het stuurtje vast zetten, de tellers monteren ergens en afstellen. Met de oude carburateur (mikuni 28 flat voor de rest zelfde setup) die slechte afgesteld was is 18,1 pk neer gezet bij Van Der Kruijs (zie grafiek: http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/image.php?type=foto&id=672_11)
Met een dagje afstellen op de bank kan je wel over de 20pk gaan... hier had ik zelf alleen geen zin/tijd meer in/voor...

De meest recente foto's zijn deze (3 weken terug ofzo):

Rechts:
http://crew.scooter-freaks.nl/erwin/NysLcIce23.jpg
Voorkant:
http://crew.scooter-freaks.nl/erwin/NysLcIce24.jpg
Links:
http://crew.scooter-freaks.nl/erwin/NysLcIce25.jpg
Blok
http://crew.scooter-freaks.nl/erwin/NysLcIce26.jpg

De scooter is professioneel gespoten door Klerk Spuiterij (in Ridderkerk), de carters zijn gestraalt door 3BR (inwendig en uitwendig), de cilinder en carter zijn getuned door IS-tuning (www.is-tuning.nl) en tevens is de uitlaat door hem gemaakt. De krukas heeft 85mm rod en zodoende is de cilinder dus 5mm opgehoogt met pakkingen. Het membraan is getuned op de carbsize en het spruitstuk sluit er perfect op aan. Alles is in principe dus op elkaar gemaakt/getuned en dat is dus ook een reden dat ik dit compleet wil verkopen. DIT IS NIET BEDOELD VOOR MENSEN DIE NIET WETEN WAAR ZE MEE BEZIG ZIJN.


Vraagprijs: 2200,- euro

Uiteraard is hierover te praten. Bij serieuze interesse pm me, of laat hier je emailadres achter en ik neem contact met je op. Voor vragen kan je gewoon hier terecht, want ik weet zeker dat ik zat ben vergeten te vermelden. Ik woon omgeving Rotterdam. In principe ben ik bereid om de cilinder eraf te halen zodat je persoonlijk kunt zien dat alles in perfecte staat verkeerd. En ik ben bereid voor de serieuze mensen foto's te maken met de digitale camera.

Groeten Erwin!



edit:
zie hier nog een filmpje van afgelopen zaterdag waarop hij duidelijk zichtbaar is:
http://crew.scooter-freaks.nl/erwin/nys stil.AVI
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top