Gilera Ice Project 650.-

Status
Not open for further replies.

Björn`

Yes, mother?
Bij dezen bied ik aan: een Gilera Ice uit 2001 in ‘verbouw status’.
Scooter vorig jaar februari gekocht met de intentie ‘m volledig te verbouwen ofwel op te knappen. Helaas ben ik niet ’t meest gemotiveerde menselijk wezen en na ruim 1.5 jaar heb ik ’t geduld toch verloren. Een auto moet er komen.

Zoals je zult zien moet er nog ’t een en ander aan gebeuren, maar als project scooter lijkt dit me een perfect begin. Bedenk ook dat wanneer je een stnd. Ice koopt + al deze goodies je veel meer kwijt bent dan aan deze opknapper.

Het zijn voornamelijk optische zaken die er moeten gebeuren. Natuurlijk kan je er zelf de nodige motorische veranderingen aan toe brengen, maar dat was nooit mijn insteek, vandaar.

Voor een habbekrats gaat ‘ie natuurlijk niet weg, aangezien ik er redelijk wat tijd en geld in heb gestoken. Ikzelf zat te denken aan ongeveer 650.- , wat natuurlijk te bespreken valt.

PM me, voeg me toe op msn: b_nardten@hotmail.com of bel 0642998158

Ivm ziekte volgen foto's zsm


Wat er zoal gedaan is aan de Ice:

Runner DD LC blok - volledig standaard op een Gianelli Shot na en rijdend.

Radiateur en doorzichtige slangen – ophanging moet netjes gemaakt worden.

Runner velgen – ivm 220mm schijfrem vooraan een adapter + busjes laten maken + busje om kilometertelleraandrijving te vervangen. Hart van remschijf netjes Hammerite zwart gespoten.

Achterspatbord verwijdert – open achterkant afgedekt met aluminium plaat, moet nog worden vastgezet.

Achterlicht vervangen + behuizing – moet binnenin nog worden vastgezet + aan scooter zelf.

Zadel opnieuw bekleed – gedaan bij meubelreparateur.

Knieschild bewerkt

Voorspatbord bewerkt

Spatbord over achterwiel bewerkt

Kap onder voetenplaat bewerkt

Voorkap - bewerkt dmv inbouwen van een Speedfight 2 rooster – moet nog worden geplamuurd. Runner DMP koplamp stond in de planning (zie afbeelding).

Carbon stuur + Metamorphis clamp

Remhendels ingekort

Knopgedeelten op stuur gespoten – klein beetje werk nog (zie foto).

Voorvelg deels gepolijste randen – laatste schuurwerk + polijsten

Achtervelg deels geschuurde randen

Vorkpoten deels gepolijst – 1 meer gepolijst + deels gespoten om te kijken hoe ’t zou worden.

Kroonstuk – netjes Hammerite zwart.

Schroefgaten in frame opgevuld – moet nog even geschuurd worden.

Pro-Grip handvatten – oranje zwart.

Ontstekingskapje bewerkt – licht plamuur- en schuurwerk.

Ophoogblokje



Foto’s volgen zsm
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top