[A]Diverse licht en geluid

Status
Not open for further replies.

Big B NRG

Well, this is awkward
Hallo,

Omdat ik al een tijdje gestopt ben met draaien/driveshow gebeuren, heb ik nog steeds een aantal dingen over.

Als eerste een Ufolicht effect. Is weinig gebruikt, ik denk afgelopen 2 jaar niet meer gebruikt. Is een schijf met een lampje (150 watt halogeen!) wat rond draaid en vervolgens allemaal verschillende kleurstralen geeft. Erg leuk effect!
attachment.php


Werkt gewoon naar behoren.
Prijs: €40 incl verzenden

Volgende is een 2.7 Kilowat (2700 watt) stroboscoop.
Ook weinig gebruikt, (afgelopen 2 jaar niet meer iig) groot genoeg om een flinke aula me te verlichten. Ook geschikt voor buitengebruik, door zijn hoge licht opbrengst opbrengst. Komt met controller en kabel. Kan tussen 1 en 15 keer per seconde knipperen, heeft via de controller ook een optie om mee te knipperen op de muziek. Oogverblindend en zeer gaaf!

attachment.php

attachment.php


Alles werkt naar behoren.
Prijs: €125 incl. verzenden

Als laatste ik heb nog 2 zelfbouwkasten staan met speakers erin. Bassreflex kast.
Specs per kast:
500 watt RMS @ 4 ohm
100 DB/1 meter
4 x 10 inch subwoofer
2 x cone tweeter
Tot 25 hertz laag! (maag omkerend)

Deze dingen pompen loeihard en geven een stevige bass weer. Komt met bekabeling van 2x 10 meter. De bekabeling is 2x2.25²mm dik, kwaliteitsdraad dus (heeft toen dertijd 5 gulden de meter gekost).

Beide kasten zijn bekeeld met stof en wegen ongeveer 52 kilo per stuk. Kasten zijn gemaakt van 22 MDF plaat, dus resonatie vrij.

attachment.php


Prijs: €150 voor 2 kasten incl. bekabeling. (Ik doe ze niet versturen :+)
Kan eventuel tegen meer prijs gebracht worden. Is leuk voor vereniging of clubhuis.

Alles is werkend te zien op afspraak.

Ben je het niet eens met de prijs of wil je meer info, dan kan je mij een PM sturen.

Groeten,
Bram
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top