Aangeboden Diverse electronica

Status
Not open for further replies.

Jantje_04

Member
Diverse electronica (Laatste prijsverlaging)

Verkocht :)

De laatste prijsdaling(van €190 naar €150, omdat ik er echt vanaf moet, voor dit geld heb je niet eens goede computer speakers)

Deze speakerset mag nu weg voor €150, ik geef de voorkeur aan ophalen, verzenden is wel mogelijk maar dan zijn de kosten voor jezelf.

Ik heb deze speakerset laten bouwen door een pro speakerbouwer.
Heb er toen zelf 900 euro voor moeten betalen.(Ondertussen zo'n 8/9 maanden geleden)

Bij deze speakerset is gebruik gemaakt van kwaliteits onderdelen. Dat is ook wel te horen.
De speakers zijn te vergelijken met Jamo S608, Wharfedale EVO 2 40, Klipsch RF 62 speakers.

Ik moet er op zeer korte termijn vanaf, omdat ik mijn nieuwe speakerset sinds 2 weken hier heb staan en voor deze geen plaats meer heb.
Wie dus voor weinig geld een kast van geluid in huis wilt hebben moet deze set kopen.

Jan.



 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

NetGear Video/Hd Gaming (nieuwstaat)

Heb sinds kort mijn pc verkocht en gebruik nu alleen mijn laptop nog. Dus deze netgear kit mag verkocht worden.

Heb de kit gekocht voor €110 bij de mediamarkt in utrecht, zou er nu graag €35 voor terug zien.

De bedoeling van deze kit is alsvolgt, je pc staat boven in het huis, je tv etc staat onder in de woonkamer.
Nu sluit je 1 netgear kast aan bij je pc, en de andere sluit je aan op je tv/mediaplayer/ps3 etc. Nu kun je van boven je pc draadloos blu-ray's/dvd's en muziek doorsturen naar onder, zonder enige hapering of wat dan ook.

 
Last edited:
21 Blu-ray films

De laatste prijsdaling (Van €125 incl naar €100 Excl, wil er het liefst komende week nog vanaf aangezien het hier alsmaar voller raakt)

De films mogen nu weg voor €100 euro excl verzendkosten.

Bij deze bied ik mijn laatste 21 Blu-ray films aan.
Ik ben heel mijn film collectie aan het verkopen omdat ik tegenwoordig alles digitaal heb.
Alle films verkeren in bijzonder goede staat, zijn allemaal 1 of meschien 2 keer bekeken.

De prijzen achter de films zijn de nieuw prijzen bij bol.com, het liefst verkoop ik ze in één keer voor een mooie prijs.

Reservoir Dogs €11,99
Underworld €11,99
Vantage Pont €17,99
30 Days Of Night €14,99
7enventy5ive €9,99
Earth €14,99
Hostel 1 €14,99
Avatar € 26,99
Librarian 3 €12,99
Micheal Clayton €11,99
You Don’t Mess With The Zohan €19,99
Superhero Movie €11,99
In Tranzit €9,99
Komt Een Vrouw Bij De Dokter €9,99
XXX €14,99
Saw 4 €11,99
Spiderman 3 €19,99
My Bloody Valentine €37,99
The Bankjob €14,99
Rambo 4 €10,99
Neverending Story €12,99

Totaal: €324,79

Jan.

 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top