9 april scootersprint perkpolder

Doofus said:
eerst jezelf belachelijk maken. en vervolgens als je nuchter bent tof doen en andere proberen belachelijk te maken. ach ja... kansloos.

Hopelijk komt er volgend jaar weer een perkpolder. maar dan goed geregeld en wat drukker want de locatie is echt wel top. het enige wat kut is aan de locatie zijn al die stoepranden van 20cm hoog ofzo. maarja je kan niet alles hebben.


dat is juist ideaal !! plaats om de 20 meter een hek, en mensen kunnen totaal niet meer hard rijden op het terein :winner: ik vond ze niet storend iig, k denk dat je er als organisatie alleen maar voordeel van kan hebben
 
ja maar niet te veel hekken anders kunnen ze zelf niet meer wheely'en over het terrein. ( zonder helm ) op een supermotard en zo'n racertje
 
zo kan je het ook bekijken :P zit zeker wat in.
dan moeten ze bij de sprintbaan maar een plank leggen want die verlaagde dingen hadden volgens mij bijna allemaal moeite met die stoepranden.
 
MHR said:
die stoepranden waren idd irritant, ik heb wat uitlaatjes er tegen aan zien schaven. prutsers.
Mijn pijp toch niet?:P
Zal m straks wel ff tjekken+pippi+

Het was de organisatie hun eerste keer dus gingen ze maar roekeloos mensen aanspreken niet op de parkeerplaats te rijden maar zelf dr wel tegen de 80 km p/h op een husqurvarna te vroemen, dan zit er volgens mij iets niet echt fair:henko:

Volgende keer neem ik mn windscherm mee dan+ralf+
 
[5th]Nick said:
Ze waren ook goed opgefokt die gasten
Ja elke keer als er een scooter daar aan het rijden was kwam er zon kerol met petje achterstevoren shaqqie in zn bek, en gelijk beginnen te schreeuwen enz. Volgende keer ga ik gewoon rondje parkeerplaats doen emt kniptang in mn zak zal ik hem er ook is op wijzen dat ie niet zo als een aapp moet rijden daaro:+
 
Sonic Tuning said:
tja eerste meeting denk het niet. vorig jaar 16 april volgens mij meeting hulst bij jjs motosport was ook door hun georganiseert.

Dat was toch ook volledig in het water gevallen als ik mij goed herinner??? En dan niet alleen door de regen, maar ook mede door de slechte organisatie...

Ik heb van deze organisatie al meer dingen gezien en ze zijn gewoon zelf niet gediciplineert genoeg om zoiets goed te regelen. Er wordt te lucht over gedacht en zelf geven ze niet het goede voorbeeld.
Als jullie willen dat er een evenement blijft op deze locatie of 1 van de andere oude veerpleinen, dan zal er toch zeker meer support/steun van hier moeten komen, meer dicipline en organisatie talent.
 
Back
Top