Tzt leert men he ... hebben de meeste van ons moeten doen ,tegenwoordig heb je Internet/ You-Tube/ Google , was in mijn tijd nog niet .Waarom sleutel je aan een scooter als je niets begrijpt.
Wat zeg jij hoe moet je rollen afstellen vraag ik doe niet alsof je het mennneke. BentWaarom sleutel je aan een scooter als je niets begrijpt.
Helaas is elke Scooter anders , en elke Scooter reageert anders , ook al is het het zelfde merk , en exact zelfde Set up.Wat zeg jij hoe moet je rollen afstellen vraag ik doe niet alsof je het mennneke. Bent
Ik heb toch van alles geprobeerd pik kom mij niet wijsmaken tis geen 1 april meerHet gaat erom dat je van alles vraagt en ik nergens lees dat je zelf maar een beetje nadenkt of onderzoek doet. Als iets niet duidelijk is dan kun je het internet benutten om je kennis te verrijken. Kom je er niet uit? Dan stel je een genuanceerde vraag.
Ja precies ik heb van alles van begrenzingen geprobeerd varioringen enz waren al eruit cdi geen verschil niets dus mijn laatste hoop nog ff kijken voor drukveer dr onder en nieuwe ontstekingHelaas is elke Scooter anders , en elke Scooter reageert anders , ook al is het het zelfde merk , en exact zelfde Set up.
Er zijn bepaalde richtlijnen , van af daar ga je zelf uitzoeken , wat het beste is wat bij jou past
Ohh zit ie er dan niet goed op ?Er is kans dat het in de stator zit , en mischien in de vliegwielspie , dat het vliegwiel verschoten is .
En een nieuwe v snaarOhh zit ie er dan niet goed op ?
En hopen dat het ook iets met ontsteking is heb ff eentje nieuw besteld daarom en denk nog morgen ofz de witte drukveer dr onder zette
Volgens mij ben jij nog steeds aan het testenTzt leert men he ... hebben de meeste van ons moeten doen ,tegenwoordig heb je Internet/ You-Tube/ Google , was in mijn tijd nog niet .
Beste is als je Passie Scooters is / word , een berg onderdelen inkopen , oa Sproeiers / trek en drukveren / Rollen ..
Dan begint het ... testen / testen / testen ,iig mijn situatie.
Goed gereedschap is ook een Pre vind ik.
Heb je geprobeerd een stukje te rijden zonder demper kijken of die dan wel harder gaat want naar mijn idee kan het niks anders zijn dan een begrenzing in de uitlaat. ( doe voor de zekerheid ff grotere sproeier ivm dat er minder weerstand is als je de demper er af haalt.)Brom vert
17,5 dellorto sproeier 78 stottert niet
Malossi sport 70 AC
Malossi vario 7.2g rollen
En heb keuze uit rode of witte drukveer eronder te zetten nu zit er standaard en heb vd zekerheid nieuwe ontsteking besteld maar dat moet nog komen
Noman ik ga dat proberen moet ff een dremel fixen heb nu we de grootste sproeier dr in van me doosje hij stottert niet maar ik moet wel ff die demper dr uit latenHeb je geprobeerd een stukje te rijden zonder demper kijken of die dan wel harder gaat want naar mijn idee kan het niks anders zijn dan een begrenzing in de uitlaat. ( doe voor de zekerheid ff grotere sproeier ivm dat er minder weerstand is als je de demper er af haalt.)
laat maar weten of het uiteindelijk is geluktNoman ik ga dat proberen moet ff een dremel fixen heb nu we de grootste sproeier dr in van me doosje hij stottert niet maar ik moet wel ff die demper dr uit laten
Isgoed thanks denk van het weekend of ietslaat maar weten of het uiteindelijk is gelukt