Maar lichtere rollen zorgen toch voor snellere optrek?Lichtere rollen andere drukveer testen?
Het bleek de prop in de uitlaat te zijnNee. Begrijp nog steeds niet wie dat verzonnen heeft.
En hoeveel gaat die nu?Het bleek de prop in de uitlaat te zijn
Na het verwijderen van de prop liep die 85En hoeveel gaat die nu?
Ging die eerst 15 mijne gaat 55 ik heb de prop bij de demper er niet uitgehaald maar de andere wel.Na het verwijderen van de prop liep die 85
Wat voor uitlaat heb jeGing die eerst 15 mijne gaat 55 ik heb de prop bij de demper er niet uitgehaald maar de andere wel.
Yasuni R piaggo zwartWat voor uitlaat heb je
Ik zou evengoed eens lichtere rollen testen. Het zou kunnen zijn dat hij veel lekkerder door zijn powerband trekt met rollen tussen de 4.5 en 5.5 grNa het verwijderen van de prop liep die 85
wat is de rest van je setup en wat voor vertanding zit er inYasuni R piaggo zwart
Brom vertwat is de rest van je setup en wat voor vertanding zit er in
Isgoed dankjewel hoe bedoel je met de rollen afstellen?Met die setup zou ik de witte Malossi drukveer houden en daar op de rollen af stellen.
De rollen af stellen op de sterkte van de drukveer,Isgoed dankjewel hoe bedoel je met de rollen afstellen?
Ohh weet u hoe dat moet?De rollen af stellen op de sterkte van de drukveer,
de drukveer is de eerste stap in het afstellen van de tranmissie, van daar uit stel je de rollen af en eventueel de trekveertjes er na.
Miss uitleg?Ohh weet u hoe dat moet?
Ik kan een video delen hoe de transmissie werkt :Ohh weet u hoe dat moet?
Post automatically merged:
Miss uitleg?
Jatoch thx maar ksnap nogsteeds niet wat je moet doen met rollen afstellenIk kan een video delen hoe de transmissie werkt :
De cilinder die je gebruikt is een laagtoerige cilinder waar de Malossi witte drukveer de juiste sterkte heeft,
dus van daar stel je de rollen af aangezien de drukveer en rollen samen werken.