multivar? polini of malossi?multivar monteren, iets lichter rollen.ik heb naraku70 ,polini cp,std of gianelli extra loopt rond 90.Rollen 5,0-5,5 gr.groen drukveer en trekveren.
en moet ik eerst rollen aanpassen dan trekveren dan drukveren of gwn alles gelijkmultivar monteren, iets lichter rollen.ik heb naraku70 ,polini cp,std of gianelli extra loopt rond 90.Rollen 5,0-5,5 gr.groen drukveer en trekveren.
multivar? polini of malossi?
en trekveren?std drukveer,geen malossi wit.gewoon rollen lichter maken en rijden maar.en multivar is van malossi
maar als ik nog lichter ga als 6gr dan is men top nog minderprobeer zwart.koop een set trekveertjes.
had een 50cc ging 85 nu 70cc gaat max 60 :/Bandenspanning goed?Remmen lopen niet aan?
Een std ontgrensd piaggio haalt makkelijk 80.
Ik had malossi sport 70 cc, multivar met 7,2 gr. witte drukveer en trekveer ook,fly clutch en een laagtoerig uitlaat of std.Hij liep 90+.
pfff net gereden sproeier is goed heb iets zwaarde rollen gezet maar soms krijgt die prcs tikken ofs mss trekveren te strak heb rode 2000rpm
ja hallo bougie is koffie bruin iets donker maar bttr als witSorry maar ik snap niet goed wat je hier bedoelt.
Kleur sproeier is goed zeg je? Wat is de kleur dan
Je koppeling gebruik je bij het wegrijden, die heeft gauw geen effect meer. Je wil dat je koppeling aangrijpt bij het toerengebied waar je het meeste koppel hebt, daarna zitten de koppelingsschoenen vast aan je koppelingshuis en doen je trekveren dus niks meer.
Je drukveer zorgt ervoor samen met de rollen in welk toerengebied je scooter blijft, waarbij de overbrenging naar je langste stand gaat (voorste poelies helemaal zo dicht tegen elkaar, snaar zo hoog mogelijk, achterste poelies zo ver mogelijk uit elkaar, snaar zo laag mogelijk). Als je met een mountainbike in de zwaarste versnelling probeert weg te rijden is dat ook niet fijn, en zo zal het voor je scooter ook zijn als bijvoorbeeld je drukveer te slap is of je rollen te licht.
Dit is echt gewoon proberen en bijstellen.