70cc en gaat maar 80 op gps

Streetrox043

Well-Known Member
Ik heb een aerox met dr70 cilinder, yasuni c16, 21mm dellorto, malossi multivar, Malossi flyclutch opzich trekt hij hard op maar net geen autowheelie top krijg ik hem rond de 80-85 op gps... Kan het zijn dat mijn cilinder gewoon versleten is en ik met een nieuwe dr70 (of mischien stage6 streetrace) de 90-100 op gps haal en is het slim om dan ook een nieuwe krukas en vertanding aan te schaffen?
 
Advertisement - register to remove this

Maar heb wel onderdelen om er genoeg uit te halen nu alleen nog de cilinder.. Ik dacht aan stage 6 streetrace of kan ik beter weer nieuwe dr70 of toch een top performance, ik weet niet wat het beste zal werken en waar ik het meeste uit krijg met afstelling waarbij ik het liefst geen andere krukas of vertanding moet kopen
 
Voor een top performance roze top lijkt het mij verstandig een nieuwe krukas te steken. Ook met een c16 eigenlijk al... de hoeveelheid toeren die jij draait met zo'n uitlaat zijn ofc ook niet goed voor zo'n standaard asje. Zou lekker een yasuni R kopen. Als je een 100 gps wilt is een nieuwe krukas naar mijn idee een must.
 
Een Stage6 Streetrace is een iets verbeterde versie van een Dr 70 , dus Streetrace is OOK een laagtoerige Cilinder .
Een Stage 6 Racing is hoogtoerig , die is beter geschikt voor een C16 en grotere Carburateur.
Een sterkere Krukas is bij die set een Pré zoals al aangegeven word door Thy_apd word geadviseerd.
 
Heb je die yasuni c16 nog liggen wil een c16 namaken, maar kan nergens de maten vinden dus kan je die opmeten voor me?
 
Waar wil je 85km op GPS gaan rijden, hoop toch niet op de auto snelweg?

In de grote stad is dat niet verstandig ... echter als je op het platteland woont of in Rustig Brabant is dat goed te doen , veel stille wegen daarroo bijv in mijn situatie als ik van af de Moerdijkbrug naar Roosendaal wil ... kom je langere tijd geen Kip tegen .
 
Back
Top