airsal is goed, en 1zuigerveer levert meer vermogen op dan een zuiger met 2 zuigerveren. en voor 70cc is een leovince 70 een zeer goede uitlaat, wel voor middeltoerige cilinders, en airsal is eerder laagtoerig. een middeltoerige cilinder is BV de mhr replica. maar daar moet natuurlijk een andere krukas, grotere carbu, ... in
ik zou geen airsal nemen, deze heeft weinig vermogen @ peugeot en verder vind ik m voor Peugeot ook niet geweldig , voor iets meer heb je een stage6 oid , maar let er wel op dat je dan ook een goeie uitlaat erbij koopt zoals Yasuni R oid , en geen Leovinci , dat is een leuk uitlaatje ter vervanging maar niet voor 70cc.
een 70cc uitlaat hoeft niet duur te zijn , een Tecnigas TG2 , Yasuni R , Bidalot S2 en meer zijn uitlaten die zowel goed lopen op std 50cc als op 70cc , mits je niet een te hoogtoerige cilinder neemt.
je kunt ook denken aan cilinders zoals DR70 ,Polini of Malossi gietijzer oid , dan zal een Leovinci HM/Z (of carbon) wel lekker lopen , ZX , RR etc. zijn niet echt lekker op 70cc..