70cc begrenzen

beunhaas101

Active Member
Is het mogelijk om een 70cc te begrenzen? Een vriend van mij zij dat het kon maar ik geloofde hem niet, ik zie op internet wel toerenbegrenzers maar die werken toch niet echt
 
Advertisement - register to remove this

[IMG alt="eurokit"]https://scooterforum.net/data/avatars/m/25/25051.jpg?1587323107[/IMG]

eurokit

Broem Broem Pff Pff​

2takt 50cc is al amper goed te begrenzer zonder dat iemand het door heeft.. Laat staan dat je een cilinder gaat nemen die alleen nog maar meer vermogen wilt afgeven en nog lastiger / onmogelijk is om te begrenzen.

Begrenzen kan altijd, maar die 70cc gaat gewoon slecht lopen dan.. En helemaal onopvallend begrensd krijgen zal niet mogelijk zijn.
Als dat ding amper geen toeren maakt, of veelste veel toeren maakt val je door de mand.

Overigens zijn er al miljoenen mensen voor je geweest die dit ook al eens geprobeerd hebben.. En die zijn er met de koude kermis thuis gekomen.
Dan word het gewoon een WOK en een hele dikke bekeuring.


En ik heb al vaker 4takt gereden, dan is zo`n 2takt 50cc origineel echt zo slecht nog niet. Dat verschil merkte ik al duidelijk sinds ik weer paar weken op me oude vivacity rijd.

Bericht van Eurokit
 
Back
Top