Yasuni C16 Begrenzen?? Airsal T6 70cc problemen??

Timo@Zip

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb even 2 vraagjes..

Vraag 1: Ik heb dus 70cc Airsal T6 onder men scooter, maar die is gewoon helemaal stnd. dus niet afgewerkt ofzo. Ik heb dus verschikkelijk vaak last van krassen in men zuiger terwijl er dan aan de cilinder niks te zien is.. Nou had ik dus de vraag of dat zou kunnen komen omdat hij niet afgwerkt is?? Want er zitten wel gewoon hele grote oneffenheden in de uitlaatpoort+spoelpoorten.. :( Ik denk persoonlijk dat als ik hem af zou laten werken dat ik dan van het probleem verlost ben.


Vraag 2: Ik heb dus een " redelijk " snelle scoot.. En dan vinden men ouders dus niet zo goed ik gezien ik net 16 ben. Daarom zocht naar een oplossing om hem te begrenzen, zonder dat ik hier een boete voor kan krijgen. Nou kwam ik al snel op het idee om een busje te draaien en die in de flens van men uitlaat te stoppen. (Yasuni C16) Maar nou had ik dus de vraag of dit verder geen kwaad kan en of dit echt zal helpen??

Maja ik hoop dat jullie mij een duidelijk antwoord kunnen geven op mijn vragen!

Alvast bedankt!

Grtzz Timo
 
Advertisement - register to remove this

ga naar de scooter dealer en die lassen er voor nog geen tientje een prop in je uitlaat scheelt gemiddeld 20 km/h.
bij mij scheelde het idd 20 km .
en/of
koop een dikkere vario ring
 
Originally posted by zenith98
ga naar de scooter dealer en die lassen er voor nog geen tientje een prop in je uitlaat scheelt gemiddeld 20 km/h.
bij mij scheelde het idd 20 km .
en/of
koop een dikkere vario ring


Maja die prop derin maken dat kank zelf ook wel maja ik begrijp hieruit dus dat het geen kwaad kan... Maja ik wil ook zowiezo geen prop er vast in hebben zitten ivm alsk die uitlaat ooit nog een keer wil verkopen ofzo.. Maar iig bedankt voor je reactie!
 
De T6 staat er idd bekend om om zijn slechte afwerking... Vaak naaien ze al snel vast... Ook een andere zuiger is aan te raden in die dingen... Zijn ook niet van topkwaliteit... Gewoon ff aflaten werken en nieuwe zuiger en het loopt erg lekker...

Gooi der gewoon voor een tijdje zwaardere rollen in... Dan maakt hij gewoon weinig toeren.. hoewel hij niet lekker rijd... Varioring zorgt vaak voor overtoeren enz... Dit wil je ook niet hebben..

:)
 
Originally posted by Unknownscoot
De T6 staat er idd bekend om om zijn slechte afwerking... Vaak naaien ze al snel vast... Ook een andere zuiger is aan te raden in die dingen... Zijn ook niet van topkwaliteit... Gewoon ff aflaten werken en nieuwe zuiger en het loopt erg lekker...

Gooi der gewoon voor een tijdje zwaardere rollen in... Dan maakt hij gewoon weinig toeren.. hoewel hij niet lekker rijd... Varioring zorgt vaak voor overtoeren enz... Dit wil je ook niet hebben..

:)

Jah ik had idd al wel eens wat gelezen over dat de zuiger ik niet al te best is nee... Maja dus het beste kan ik hem gewoon af laten werken en dan een meteor zuiger derin ofzo?? (of hoe je meteor ook schrijft8P)
 
Ja moet je wel ff kijken of het past.... Grootte, hoogte pen, radius enz... Maar hier heb ik laatst nog in een topic over gehad... Moe je ff zoeken dan zie je wel wat voor 1 erin kan... Of je vraagt het gewoon @ dealer...
 
Back
Top