70cc begrenzen? (2 takt)

riderr

New Member
Hallo iedereen

Ik heb een piaggio zip 50cc en ik wil het switchen naar een 70cc. Maar ik wil dit natuurlijk begrenzen om geen problemen te veroorzaken bij de rollerbank, ik had nochtans gehoord dat het heel slecht is om een 70cc te begrenzen. Is dit mogelijk om dit helemaal zonder problemen te doen?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

2takt 50cc is al amper goed te begrenzer zonder dat iemand het door heeft.. Laat staan dat je een cilinder gaat nemen die alleen nog maar meer vermogen wilt afgeven en nog lastiger / onmogelijk is om te begrenzen.

Begrenzen kan altijd, maar die 70cc gaat gewoon slecht lopen dan.. En helemaal onopvallend begrensd krijgen zal niet mogelijk zijn.
Als dat ding amper geen toeren maakt, of veelste veel toeren maakt val je door de mand.

Overigens zijn er al miljoenen mensen voor je geweest die dit ook al eens geprobeerd hebben.. En die zijn er met de koude kermis thuis gekomen.
Dan word het gewoon een WOK en een hele dikke bekeuring.


En ik heb al vaker 4takt gereden, dan is zo`n 2takt 50cc origineel echt zo slecht nog niet. Dat verschil merkte ik al duidelijk sinds ik weer paar weken op me oude vivacity rijd.
 
2t word niet graag begrensd, het is dan ook onmogelijk om dit te begrenzen zonder dat t opgemerkt word. En dan heb je nog een dikkere boete....

kortom, niet begrenzen. Gewoon de wok koppen als je hem krijgt en herkeuren/ombouwen op frame.
 
Lekker origineel laten joh. Bespaar je een hoop problemen en gezeik. Kan ik je vertellen uit persoonlijke ervaring. Wil je hard rijden, koop dan een motor maar ga geen stalen framepje van 50kg opvoeren.
 
Mijn zip 2t dr70 is heel goed begrensd met een afstandbediening unit van begrenzer.nl

Ontgrensd meteen autowheelie en begrensd rijd die max 47 op de rollerbank ongv54 teller.

top snelheid 90kmpu
 
Mijn zip 2t dr70 is heel goed begrensd met een afstandbediening unit van begrenzer.nl

Ontgrensd meteen autowheelie en begrensd rijd die max 47 op de rollerbank ongv54 teller.

top snelheid 90kmpu
Moet je wel heel braaf gaan rijden om niet op te vallen.
Als je dan net denkt hem ontgrensd te gaan gebruiken en je er flink voor bij komt rijden.. Toevallig net de politie om te hoek komt rijden en jij wel intressant bent om aan te houden.. Heb je helemaal niks aan je begrenzer..

Verklaar hun dan maar dat je eerst met 90 voorbij kwam rijden.. En nou ineens braaf nog maar 47 km/u loopt.
 
Moet je wel heel braaf gaan rijden om niet op te vallen.
Als je dan net denkt hem ontgrensd te gaan gebruiken en je er flink voor bij komt rijden.. Toevallig net de politie om te hoek komt rijden en jij wel intressant bent om aan te houden.. Heb je helemaal niks aan je begrenzer..

Verklaar hun dan maar dat je eerst met 90 voorbij kwam rijden.. En nou ineens braaf nog maar 47 km/u loopt.
ik let heel goed op maar daar heb je zeker een punt
 
Back
Top