70 Km/h (Alles orgineel)

Brian

Well-Known Member
Laatst was me bochtje van me uitlaat gescheurd en heb ik een nieuwe besteld en er op gezet (orgineel) en toen ging ik un rondje rijduh meestal rijd me scooter 60 Km/h en nu rijd die door dat nieuwe bochtje 70 Km/h maar.. wa gebeurd er als ik word aangehoude? boete? en hoeveel Kw geeft die rollerbank aan ??
alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel kw is niet te zeggen. Ik denk dat je wel dat je over de 0.5 kw komt... maar heb je nu een bochtje zonder resonatiepijpje? dat verklaard dat je nu harder gaat.
 
Gewoon met las apparaat langsgaan komt er een rand in de uitlaat en kan er minder uitlaatgas door. En gaat die zachter. Doen ze hier bij de dealer ook. Sorry voor de brakke benamingen.

EDit= En Tibor In plaats van iemand af te kraken, kun je ze ook helpen en daar is dit forum voor.
 
Ik neem aan dat je 70 op je teller bedoelt ?

Als dat zo is, is dat maar zo'n 60 echte km's. Ik had ook een keer (aan het begin van mijn scootercarriere) dat mijn scooter 70 op de teller liep. Op de rollerbank was dat toen 0.6 kW. Ik kreeg dus geen boete. Maar dit verschilt per scooter. Je krijgt hooguit een boete van 30 euro oid....!
 
Back
Top