70 cc mallosi sport Vraag.

ja das een alu cillinder water gekoeld en nou ook niet echt een geweldig merk dacht ik maar hij gaat al wat jaartjes mee
 
Maar wel een alu cilinder, met 1 zuigerveer neem ik aan.
Krijg je veel meer toeren, dus meer koppel van.
Joey rijd met een gietijzeren cilinder, moet dus meer moeite doen..
Al had ik zelf ooit ver in een grijs verleden ook een malossi sport 70 lc op mijn nrg zitten met een 21mm en daar gingen de wheelies ook wel mee...
Maar alu cilinder maakt echt een wereld van verschil

Edit: zelf 23000 km gereden met een alu 70cc eurocilindro cilinder van 80 gulden met 1 zuigerveer.
1x zuigerveer vervangen omdat ie op was, verder nooit geen problemen mee gehad, op het normale onderhoud na.
Liep ook wel best asociaal in combi met een polini 4 race, malossi sport vario en 19mm op een Peugeot tkr..
 
Last edited:
ja dat scheelt wel wat maar ook een orginele krukas helpt niet mee denk ik als hij die vervangt is ie al een heel eind . je trekveertjes mogen niet te sterk zijn hij moet hm gauw pakken zeg maar.
 
en welke krukas heb je gekocht en waar . zo heb ik een slick besteld bij de scooterpowershop ( ja ik had niet goed gelezen hier) maar daar wacht ik ook al een week op volgende keer alleen nog k parts en easy parts
 
en welke krukas heb je gekocht en waar . zo heb ik een slick besteld bij de scooterpowershop ( ja ik had niet goed gelezen hier) maar daar wacht ik ook al een week op volgende keer alleen nog k parts en easy parts
Had bij jos dijkman besteld

Nu heb ik ze opgebeld vandaag zijden ze dat ze het niet op vooraad hadden en vanuit een ander bedrijf moesten laten bezorgen.
Dat is ook fijn...
Power one krukas trouwens
 
ieder geval veel plezier en sucses met het plaatsen van de krukas dadelijk als je hm binnen hebt. ik vindt het altijd leuk om te doen er hangt altijd zon fijne spanning bij verkloot ik mn nieuwe lagers of niet ( ik heb ze best vaak blauw laten worden) en ben je wel weer snel genoeg met dat schuiven een mooie klus zoiets
 
Back
Top