7 januari Indoor dag @ EPC

:( wat geen hoge scores:(

1,6 pk met de fiets ja !!!!!!!!!!!!!-:-

leuke meeting, goede sfeer, een aantal inschrijvingen :#

volgend jaar zeker weer aanwezig:p

:winner: MARCO EN CREW BEDANKT voor de eerste meeting van het jaar:winner:
 
Was weer geslaagd dagje had wel iets meer opkomst verwacht.
en luuk nog proficiat met hoogste fiets score :winner:

Wel leuk om zo een sprintseizoen te beginnen met zo'n dag.
Jammer dat sx net op die dag opeens ook een opendag houdt :L
 
vorig jaar @ Lint had beilings er 1.74 Pk en een top van 54km/h



Ik vind het spijtig dat ik er niet was, maar wat moet ik doen?
gisteren vertellen men ouders dat we ner men oma en opa gaan.
Kan moeilijk zegge van nee kwil ner epc. Zie die mensen amper
2-3 per jaar ....

filmpjes en pics zagen er al mooi uit!
 
Vond het echt een geslaagde meeting.. echt super!Veel mensen gemeet :) Jammer van de matige score van m'n Nelli (13,1pk), maargoed deze is dus nooit afgesteld geweest op de bank, laat staan 100% op gevoel.. Wil nu toch wel eens het maximale eruit zien te persen voordat ik aan een nieuwe setup begin :W
 
was gezellig dagje 8)

Veel bekende en genoeg gelache :D!
Zeker voor herhaling vatbaar.

Ook nog bij sx langs gereden en bijna 1 of andere johnny boy onder mn auto hange met minibike maarja :p.

Grtz wallie
 
Was ERG gezellig vondt ik, SSR DOMINEERDE DITKEER DE MEETING:D 2prijzen hadden we mee naar huis genomen, hoogste vermogen (Puntje), en hoogste vermogen fietsen (Luuk)
Grtz iVO
 
was een zeer gezellige meeting.
wel veel nrx jes die wilden banken maar dat krijg je.

Runner nog op bank gezet 20.5 maar kwist dat al van te voren had hem er dond ook al opgegooid.
Express hebben we er nisk aangedaan aangzien het niet al te leuk zou zijn om die beker te pakken. daarom telde de run van de slider niet mee.

Heb erwin wel beetje zitten plagen ermee, 1 keer geroepen Jerno leg eens andere rollen in de runner. reacties waren leuk.
Veel mensen gemeet en veel gelachen zoals het hoort.
Het fietsen was ook lache, luukje had were het hoogste samen met kenny. maar kenny had niet betaald dus telde niet :p

igg gezellige boel en tot volgende keer !
 
was een zeer gezellige meeting.
wel veel nrx jes die wilden banken maar dat krijg je.

Runner nog op bank gezet 20.5 maar kwist dat al van te voren had hem er dond ook al opgegooid.
Express hebben we er nisk aangedaan aangzien het niet al te leuk zou zijn om die beker te pakken. daarom telde de run van de slider niet mee.

Heb erwin wel beetje zitten plagen ermee, 1 keer geroepen Jerno leg eens andere rollen in de runner. reacties waren leuk.
Veel mensen gemeet en veel gelachen zoals het hoort.
Het fietsen was ook lache, luukje had were het hoogste samen met kenny. maar kenny had niet betaald dus telde niet :p

igg gezellige boel en tot volgende keer !


Tim, zal zo foto posten van zon oranje pk-beuker op testbank :p
 
volgens mij werkte een van die flitspalen niet :p, patrick trok de R6 ff door en opeens : kuttt flitspaal :X reden met ongeveer 70 erlangs.. maar geen flits :?
 
220385278.jpg
 
Het was er toch wel gezellig Dennis:p
Alleen de prijzen waren een beetje aan de hoge kant en ik zag gebruikte malossi rotors in de vitrine voor de nieuwprijs...

:X

volgens mij werkte een van die flitspalen niet :p, patrick trok de R6 ff door en opeens : kuttt flitspaal :X reden met ongeveer 70 erlangs.. maar geen flits :?

80km weg? :p


Wel wat gemist als ik dit zo lees. Was érg gezellig volgensmij.:W
 
Back
Top