50 cc yasuni r

RoxXx

Well-Known Member
Hoeveel kw zou dat ongeveer zijn, aerox 50 cc met yasuni r uitlaat.. en de boete.. ik wil weten of het handig zou zijn om een begrenzer erop te zetten.. scoot loopt iets van 90/95 op teller..
 
Advertisement - register to remove this

nou hij is afgesteld door de dealer.. dus dat zit vast wel goed.. maarr de boete bij 2 kw staat niet vast toch?
 
maar ik zit dus wel op de 2 kw? hmm had ik eigenlijk niet verwacht.. wordt ie dan meegenomen voor technisch onderzoek? want als dat zo is dan zet ik er wel ff begrenzertje op
 
Originally posted by NeoGeniX
Ik zit met mijn Yas R dik over de 2kw...agent wou niet eens geloven dat ik geen andere cilinder had :p

Agenten van Gooi & Vechtstreek krijgen een slechte cursus als het gaat over Rollenbanken, dus tjah vandaar neo :D

In feb 2005 hebben ze pas eentje die alles weet van scooters 8)

Maargoed, een ontgrensde Aerox scoort toch ook aardig op de rollenbank heb ik ooit gehoort, ontgrensd + yasuni moet wel aardig wat doen lijkt mij.

Als het nou om een gare morini ging die je 10 x kan otgrenzen en die komt niet vooruit is ander verhaal :D
 
hahaha nouja, ik heb die scoot tweedehands.. pas 3/4 weken ofzo.. en mn certificaat 2 weken.. en ik heb geen zin om meteen gepakt te worden
 
Back
Top