4u Endurance najaar

Interesse voor najaars 4uurs

  • Ja, als het goed weer is staat de scooter klaar

    Votes: 13 25.0%
  • Ja, ik bied me aan als rijder in een team

    Votes: 19 36.5%
  • Misschien, hangt af van ...... (toelichting in topic)

    Votes: 11 21.2%
  • Nee, geen interesse

    Votes: 9 17.3%

  • Total voters
    52
ronnyracingteam said:
met die curbstones (lees straat stenen/borduurs) is het best ja dat het in nat weer niet doorgaat.

maar zoals het er nu uitziet is het wel spijtig, had wel graag meegereden.

Groetjes R.R.T.

Die curbs maken niet zo veel uit.. het asfalt is dan gewoon SPEKglad...
 
Aangezien er best wel interesse was voor de endurances kunnen we op een mooi najaarsdagje in Amsterdam nog terecht...

Maar hebben jullie daar zin in of ligt alles dan verspreid in de garage ?
Het kan beslist worden aan de hand van het weer, dus bijv. in november doen we wat of eind oktober en dan kijken wat de weersvoorspellingen zijn.

It's up to you guys..
 
Kaze said:
Stel je effe voor in de motogp ofzo dat Rossi en companen 3 weken voor een race de pers te woord staan.

"Ja wij zullen zeker deelnemen, maar het mag wel niet regenen"

tssss

daar is het niet zo glad als in Amsterdam...

en daar gaat het om veel geld..

een 4 uurs race houden in A'dam met regen is echt niet te doen , in een race van 25 minuten zijn er al mensen die 3 keer onderuit gaan , en dat maal 4...
 
Sander said:
Die curbs maken niet zo veel uit.. het asfalt is dan gewoon SPEKglad...

dat bedoelde ik, op spekgladde asfald wordt veel gevallen met als gevolg dat je wel eens tegen die obstakels kunt scheuven. dat dus weleens slecht kan aflopen
 
Kaze said:
Stel je effe voor in de motogp ofzo dat Rossi en companen 3 weken voor een race de pers te woord staan.

"Ja wij zullen zeker deelnemen, maar het mag wel niet regenen"

tssss


Vind ik idd een appels-met-peren vergelijking. In de motoGP krijg je ook een rode vlag als het te glad is. En geloof me...amsterdam met regen is rijden op het puntje van je zadel, met samengeknepen billetjes, en beide benen over het asfalt glijdend. Als je op dat asfalt zonder scooter een aanloop neemt glij je op je schoenen zo 2 a 3 meter door, soort olie-op-het-wegdek idee... m.a.w...niet leuk, heeft niets meer met racen te maken...
 
Pronk said:
Vind ik idd een appels-met-peren vergelijking. In de motoGP krijg je ook een rode vlag als het te glad is. En geloof me...amsterdam met regen is rijden op het puntje van je zadel, met samengeknepen billetjes, en beide benen over het asfalt glijdend. Als je op dat asfalt zonder scooter een aanloop neemt glij je op je schoenen zo 2 a 3 meter door, soort olie-op-het-wegdek idee... m.a.w...niet leuk, heeft niets meer met racen te maken...
whatever pronk......... daar gaat de discussie niet over ..zucht..
vind het altijd jammer als mensen wel a zeggen maar geen b durven te zeggen
 
Pronk said:
Vind ik idd een appels-met-peren vergelijking. In de motoGP krijg je ook een rode vlag als het te glad is. En geloof me...amsterdam met regen is rijden op het puntje van je zadel, met samengeknepen billetjes, en beide benen over het asfalt glijdend. Als je op dat asfalt zonder scooter een aanloop neemt glij je op je schoenen zo 2 a 3 meter door, soort olie-op-het-wegdek idee... m.a.w...niet leuk, heeft niets meer met racen te maken...

op de sava's is het gewoon good fun, ook op die baan.
knie-tje aan de grond (zonder te vallen)
 
g-one said:
op de sava's is het gewoon good fun, ook op die baan.
knie-tje aan de grond (zonder te vallen)


Gé, ben ik het niet helemaal mee eens.

ik reed op sava's in de regen op Berghem.
ik ben met je eens die dingen hebben een berg grip. knie aan de grond mogelijk. maar wel op de schone lijn.
anders is het net zo erg als op dunlops of wat dan ook te rijden.

Gegroet
 
ik wil even een mededeling doen vanwege het kort dag worden.
als er voor zaterdag 14 oktober niet 70% van het totale bedrag is bijgeschreven gaat het niet door.
jullie willen geen risico's lopen en wij ook niet!!!!!!

het ligt dus aan jullie of het doorgaat of niet.
 
ik vond het regen rijden op spa niet eens zo heel erg ... maar moet eerlijk zijn dat ik er niet op zit te wachten 4 uur lang in de regen te tuffen.

en idd ik zou het belachelijk vinden als de stichting sbo hier aan zou gaan bijleggen. die endurance is een soort uit de hand gelopen middagje monobiken.

tis allang tof dat de sbo'ers dit voor ons willen regelen. als er dan te weinig rijders zijn die intresse hebben ligt het aan ons toch
 
Shardevil said:
Maar als het regent word het toch afgelast en is het geld terug garantie?.. Als dat zo is kan er toch ingeschreven worden?
dat is helemaal waar, alleen vertrouwen sommige mensen het geheel schijnbaar niet.
 
maar als ik het goed begrijp zijn er nu maar 5 "teams" die bevestigen dat ze meedoen? als het doorgaat zou ik zeker mee willen doen , dus mijn bevestiging heb je , maar zoals het nu lijkt is het dus niet haalbaar?

ik vind het persoonlijk jammer dat er niet meer zijn , of eigenlijk raar als je nagaat hoeveel mensen er bij de sbo en sobw rijden ...
 
tering wat een gezeur hier zeg ik heb nog nooit zoveel besluiteloze mensen bij elkaar gezien wat is nou t risico? dat je misschien wel voor niets naar 020 komt? boeiend! je krijgt teminste je geld terug mocht het niet door gaan dus who give's a fuck
 
Scarface. said:
tering wat een gezeur hier zeg ik heb nog nooit zoveel besluiteloze mensen bij elkaar gezien wat is nou t risico? dat je misschien wel voor niets naar 020 komt? boeiend! je krijgt teminste je geld terug mocht het niet door gaan dus who give's a fuck


maar eh, kom jij mij btw ff ophalen ? :*

dat ik voor niks heen zou rijden zou me niks uit maken , benzine was ik hoe dan ook kwijt geweest en ik denk dat je aan de hand van weersvoorpellingen wel kan zeggen of het echt niet door kan gaan als het echt te slecht lijkt.

mja , we zien wel .. saaie bende iig..
 
Back
Top