4u Endurance najaar

Interesse voor najaars 4uurs

  • Ja, als het goed weer is staat de scooter klaar

    Votes: 13 25.0%
  • Ja, ik bied me aan als rijder in een team

    Votes: 19 36.5%
  • Misschien, hangt af van ...... (toelichting in topic)

    Votes: 11 21.2%
  • Nee, geen interesse

    Votes: 9 17.3%

  • Total voters
    52

Razma

Well-Known Member
Aangezien er best wel interesse was voor de endurances kunnen we op een mooi najaarsdagje in Amsterdam nog terecht...

Maar hebben jullie daar zin in of ligt alles dan verspreid in de garage ?
Het kan beslist worden aan de hand van het weer, dus bijv. in november doen we wat of eind oktober en dan kijken wat de weersvoorspellingen zijn.

It's up to you guys..
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou er wel zin in hebben, maar ik denk dat de 3 stage6 machines van Jack, Herman, en Raymond binnenkort allemaal uitelkaar gaan, dus zou een beetje van de datum afhangen...
 
Ik wil ook wel meedoen, maar hangt ook van datum vanaf binnenkort begint mijn wintercup indoor, en deze zou met een luchtgekoelde niet al te rappe brommer mee gereden worden, dus....

Maar heb zeker interesse
 
EGT said:
Is de wilgenboom omgehakt?


ik hoop het zou jammer zijn om na 1 jaar al iemand uit de kopgroep van de open 70 te verliezen.

over de endurance ... tja als er een datum geprikt word vind ik het geen probleem om later te gaan afbreken. dus ik zeg doen kommop maar op met die endurance shit :D
 
EGT said:
Is de wilgenboom omgehakt?

Nee hoor, die staat nog als een "boom" en al m'm helmen hangen bovenin dus de kans dat ik er eentje terug krijg is erg Kklein zo niet uitgesloten.*D
dat wil niet zeggen dat ik niet achter de schermen m'n uiterste best ga doen om Caine of Wilco op de hoogste podium trede te krijgen.:winner:
daar gaan we nu al aan beginnen!
 
g-one said:
Nee hoor, die staat nog als een "boom" en al m'm helmen hangen bovenin dus de kans dat ik er eentje terug krijg is erg Kklein zo niet uitgesloten.*D
dat wil niet zeggen dat ik niet achter de schermen m'n uiterste best ga doen om Caine of Wilco op de hoogste podium trede te krijgen.:winner:
daar gaan we nu al aan beginnen!


zoek je niet nog een rijder voor jou fiets ;)
 
wij doen wel mee als het een beetje op korte termijn is, daarna moeten we ook nog genoeg sleutelen aan de stage 6 zip....... op naar de 21 pk.
spa of genk zou handiger zijn maar in amsterdam kan jerno goed oefenen niet te vallen.....
 
Back
Top