Tja , daar zit ook wat meer geld in per dag da wat jij ooit in je hele leven zal verdienen bijelkaar.Plus , de onderdelen houden het maar net. Enkele toeren teveel het je krukas breekt bijv.. 1 motorblok ( of iig onderblok ) houdt maar 1 race en 1 training vol... Doet moet niet zo zijn met scooter sprints hé.
om het een beetje demotiverend te zeggen, wil je met een benzine N/A 4takt hetzelfde soortelijk vermogen scoren, moet je een betere prestatie neerzetten dan een F1 auto
vergelijk:
70cc 24 pk = 343 pk/liter
F1 (N/A 3liter, 1000pk) = 333 pk/l
YZF R1 (N/A 1000cc, ~180pk) = 180 pk/l
Lancer evoX (twinturbo 2liter, ~350pk) = 175 pk/l
om het een beetje demotiverend te zeggen, wil je met een benzine N/A 4takt hetzelfde soortelijk vermogen scoren, moet je een betere prestatie neerzetten dan een F1 auto
vergelijk:
70cc 24 pk = 343 pk/liter
F1 (N/A 3liter, 1000pk) = 333 pk/l
YZF R1 (N/A 1000cc, ~180pk) = 180 pk/l
Lancer evoX (twinturbo 2liter, ~350pk) = 175 pk/l
goed punt!
maar heb je ook gezien dat er 90cc motoren zijn voor 4 takt en die ben ik dan juist van plan te gebruiken
verbeter me als dit fout is
90cc 24pk = 266 pk/liter
en als je een 86cc 2 takt 2f4r hebt krijg je er ong 30 pk uit
86cc 30pk = 348 pk/liter
dus lijkt me best haalbaar
en f1 autos mogen niet met turbo rijden
Straks is 2 takt toch verboden.