earox 2 takt blok onder 4 takt frame

barrybutsers

#1 beunert
ik heb een earox 4 takt uit 2014.
nou heeft hij laatst een motorstoring gehad waardoor het blok amper bruibaar is.
ik vroeg me dus af of ik er een 2 takt blok onder kan zetten.
of moet ik veel omlassen dan?
en gaat het dan wel goed met de elektronica?

ik hoor het graag!
groet. bart
 
Advertisement - register to remove this

Mag ik vragen wat de motorstoring is?
Yamaha Neos 4t is hetzelfde blok. Misschien dat je die kan omwisselen? Je bent anders denk ik erg lang bezig...
 
Mag ik vragen wat de motorstoring is?
Yamaha Neos 4t is hetzelfde blok. Misschien dat je die kan omwisselen? Je bent anders denk ik erg lang bezig...al
Mag ik vragen wat de motorstoring is?
Yamaha Neos 4t is hetzelfde blok. Misschien dat je die kan omwisselen? Je bent anders denk ik erg lang bezig...
als ik 50 rij gaat het motorlampje aan. en die gaat pas uit als ik weer rond de 20 a 30 kilometer per uur ga rijden. hij maakt denk ik te horen ook overtoeren. wat raar is want ik heb reeds een nieuwe vario, v-snaar en een beurtje gegeven aan de scooter. daarna geen problemen mee gehad tot oppeens dit probleem kwam.
 
als hij 50 haalt, wat is er dan "amper bruikbaar" aan?
net als luaggi denk ik dat er meer met je aandrijflijn aan de hand is dan met je blok.
is je nieuwe vario wel correct geshimd op je (hopelijk nieuwe) snaar? (hoe trekt ie op?)
 
barrybutsers said:
als ik 50 rij gaat het motorlampje aan. en die gaat pas uit als ik weer rond de 20 a 30 kilometer per uur ga rijden.
Ik zou de accuspanning eens meten als de scooter enkel op contact staat, bij stationair draaien van de motor en bij verhoogd toerental van de motor, want misschien is het maar een defecte spanningsregelaar.
 
Het motormanagement geeft ook storing bij een defecte of slecht werkende telleraandrijver. Heeft jou teller toevallig iets van “kuren”?
 
Back
Top