3 v-snaren in enkele weken

Kevin

Well-Known Member
:( :(

Ik dacht ook mooi de scooter klaar te hebbe....nieuwe as + lagers.

Gloednieuwe KEVLAR v-snaar omdat voorheen "gewone" v-snaar knapte of alle tandjes eraf zijn.

Dus heb een aantal kilometers kunnen rijden 20 a 30,met een Kevlar v-snaar maar deze is inmiddels ook al kapot,ik zal zsm een foto posten.

Maar dit lijkt me toch niet aan de v-snaar liggen,de v-snaar is er al 2x binneste buiten op gaan liggen...

waar komt dit door?
 
Advertisement - register to remove this

owja

Heb 5,4 gram rollers,rooie drukveer....ik weet dat deze strak is,maar toen ik de scooter kocht zat deze er al in @ orginele v-snaar en daar heb ik ook een hele poos mee kunnen rijden...Kan het mischien zijn omdat de poelies aan de boven kant is van scheef zijn (dmv Bankschroef:()
 
ja, het zouden je poullies kunnen zijn, doordat ze beetje scheeft zijn. Hierdoor zouden ze aan de v-snaar kunnen gaan 'vreten' en hierdoor is het snaartje al snel d00d...
 
v-snaar.gif


Sorry voor de knake foto,maar is GIF bestand kon ze snel geen andere site vinden...



Kan iemand me helpen wat moet ik doen!:'( :'(
 
Last edited:
neej,is gebeurd onder het rijden...:) zo dom ben ik dus ook weer niet he!

die foto is wat ik zag,toen ik de carterkap eraf haalde,dit is de tweede keer...
 
Last edited:
JAH IK WEET HET ZEKER,het is onder het rijden gebeurt...heb er nog iest van 30kilomter mee gereden dus....iemand HOE KAN DIT?Poelies of iets dergelijks kapot of iets?8P
 
Als je je poulie eruit haalt en hem ff neerlegt, dan moet moet je hem ff omhoog draaien hij moet in 1 keer naar boven gaan, zonder stappen. Misschien een beetje vaag uitgelegt maar weet ook niet hoe ik het anders moet zeggen.
 
ze zijn idd een beetje krom,laat ik het zo zeggen,ze zijn niet meer rond...maar daardoor is telkens mijn v-snaar kapot,en waarom kan ik wel eerst een hele poos rijden en dan opieens gebeurt het?
 
Bas... het gebeurt egt :D
wat de preciese oorzaak is weet ik niet... maar ik heb wel eens gehoord dat dat kan komen doordat de zuiger, een frtactie van een sec blijft hangen oid:? (d8 ik dat iemand van IST dat zei:))
 
het is al de tweede keer,en ik zweer het je,het kan echt!
Morgen ff WEER een nieuwe v-snaar kopen + andere poelies erin,en dan maar hopen dat ik weet kan rijden...
 
Originally posted by Kevin
het is al de tweede keer,en ik zweer het je,het kan echt!
Morgen ff WEER een nieuwe v-snaar kopen + andere poelies erin,en dan maar hopen dat ik weet kan rijden...

je kan ook even van een maatje zijn halfpoulies lenen bv, wel mina gebruiken hé;).. maar zo kan je kijken of het daar aan ligt, en met jou setup geen rode drukveer he;):)
 
Back
Top