2t Piaggio fly cilinder begrenzing

Maison

New Member
Ik heb een Piaggio Fly 2t, overal waar een begrenzing zou kunnen zijn ben ik nagegaan en vervangen bijvoorbeeld de prop. Maar de scooter gaat nog maar 35kmph, het was een (snor nu brom)Dus ik denk dat het aan de cilinder zit, weet iemand toevallig waar de begrenzing zou kunnen zijn op de cilinder.

Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Hier had je al een topic over aangemaakt toch?
Zoals ik al zei is de cilinder begrenst. Dit zit in de spoelpoorten die lager liggen dan van een brom cilinder. Hierdoor gaan de poorten nauwelijks open en blijft hij traag. Oplossing: cilinder ophogen door meer voetpakkingen te plaatsen, of een brom cilinder aanschaffen die geschikt is voor een 25 carter.
 
Bedankt voor je hulp, ik heb zojuist de cilinder bekijken en er zit een hele dunne voetpakking in. Hoeveel nieuwe voetpakkingen zou ik er in stoppen? En hoeveel mm?
Post automatically merged:

Hier had je al een topic over aangemaakt toch?
Zoals ik al zei is de cilinder begrenst. Dit zit in de spoelpoorten die lager liggen dan van een brom cilinder. Hierdoor gaan de poorten nauwelijks open en blijft hij traag. Oplossing: cilinder ophogen door meer voetpakkingen te plaatsen, of een brom cilinder aanschaffen die geschikt is voor een 25 carter.
Bedankt voor je hulp, ik heb zojuist de cilinder bekijken en er zit een hele dunne voetpakking in. Hoeveel nieuwe voetpakkingen zou ik er in stoppen? En hoeveel mm?
 
Jonge echt waar. Ik heb al meermaals gezegd dat het aan de voetpakking ligt en zelfs een filmpje toegevoegd in het andere topic.

Schrijf ik aan dovemansoren?????
 
Back
Top