This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast 2 furious

Ik heb de film 4 keer in de bios gezien en ik kijk m ook af en toe op me com. (Ik heb ook die versie van 716,508kb voor degenen die het willen weten) Ik vind m ook echt niet saai worden ofzo. En die exotische auto's passen gewoon perfect bij Miami vind ik.
 



1.6 gig hier })


volgende keer meer donkere scenes enzo en andere muziek laat ze het maar ff in nederland opnemen :~
 
WAT EEN KONT FILM !!!
echt jammer gewoon, deel 1 is beter. (klein beetje dan)

Toen ze die Jump maakten over die open staande brug en daarna MET wielen en zonder echte schade verder reden, had ik echt iets van "jammer"
 
Originally posted by WoUtEr NeOs
dat je niet mag vragen waar je bijvoorbeeld films of spellen mag downloaden.. aangezien dat illegaal is
Laat maar zitten ook heb m afgelopen n8 gevonden en aangezet vanochtend had ik m binnen

Greetz
 

Spooillller alert! 0? 8P
 
Ik wil geen warez request doen, maar als iedereen met die ene versie em nou ff shared op kazaa, ben gvd al 5 dagen bezig over 160 mb
 
Heb gewoon een paar files aangeklikt dag later had ik m 3x binnen en 2x was het iets anders om het maar netjes te zeggen
 
was wel geinig.... maar het zag er allemaal zo nep uit....
zelfs dat praten met die niggah shit :|

weinig mooie autos...
plus dat mislukte geschakel... hebben hun een 20 bak ofzo
 
Nja ik weet dus ook niet zker hoor dus reken me er nie op af:

Maar er zat laatst een gast te vertellen, dat ze voor dat ze op schakelen, eerst nog een keer terug schakelen omdat je dan hogere toeren krijgt??
 
Ja, in f&f 1 hoor je vin diesel zeggen als brian zen eclipse's motor "opblaast": not doubleclutching like your supposed to (in die aard), vroeg me echt wel af wat ie daarmee wou zeggen