28 Juli: BMW-weekend, Lelystad...

Bart Nrg Mc2

Well-Known Member
Kan iemand mij een paar dingen vertellen?

- is het circuit van Lelystad ver van het station? Wist niet eens dat dat circuit voor 0t0-races werd gebruikt :S
- is het de moeite waard?
- kan ik bij Tim middageten krijgen 8P ?

Advertisement - register to remove this

Ja het is ver van het station. Je kan met de bus tot bij het vliegveld komen, maar dan is het nog een redelijk eindje lopen. Vooral als je met een paar halve zolen gaat;)

ik denk dat het niet alleen races zijn. Laatst was daar een volkswagen meeting en daar stonden gewoon getunde wagen voor de show en ze gingen een beetje sprinten enzo....ik denk dat dit dat ook is. Ik ga wel ff kijken denk ik, een kleine 20 min. met de scoot

Originally posted by Rolf
Ja het is ver van het station. Je kan met de bus tot bij het vliegveld komen, maar dan is het nog een redelijk eindje lopen. Vooral als je met een paar halve zolen gaat;)

Redelijk eindje = 5km

En dat in de brandende nederlandse zon :)

Originally posted by Erik

Redelijk eindje = 5km

En dat in de brandende nederlandse zon :)

Was helemaal tof dat wij daarvoor ook al eens anderhalf uur verkeerd waren gelopen en weer bij het begin waren, ole:) Mja, ik had tenminste een korte broek aan;)

Originally posted by zip#19
ik denk dat het niet alleen races zijn. Laatst was daar een volkswagen meeting en daar stonden gewoon getunde wagen voor de show en ze gingen een beetje sprinten enzo....ik denk dat dit dat ook is. Ik ga wel ff kijken denk ik, een kleine 20 min. met de scoot

Die meeting was KUT, als je 100 vrijwel gelijk uitgebouwde golf 1-tjes ziet, en dan 3 anders, heb je het zo gezien, alleen de heen/terug-reis was wel vet, 2 uur 15 min heen, 1.5 uur terug weg :)

die meeting was gisteravond nog op tv, op boring, ehh, yorin, zag je een paar gti-tjes racen en een wedstrijd welke auto het hoogste kon springen ofzo, gewoon recht omhoog, kweet het niet allemaal meer, was nl aardig 8P op dat moment.

Back