This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

27 November Qlimax

Th@ De@LeR said:
Kom weer gezellig broodjes hotdog verkopen daar en een beetje mee feesten uiteraard.
Jij staat vaker @ feesten eten/drinken te verkopen toch?
Hoe herken ik je? Kom ik ff een broodje halen..
 
K sta inderdaad op bijna alle grote feesten jah. ( De commerciele dan)
Euhmz ben vrij groot iig en als t net als vorig jaar @ Qlimax is staat ons bedrijf met 3 punten. Hotdog/Ijs. Rest van t eten is via Gelredome zelf geregeld. Dus als je naar me vraagd ( Patrick ) kans van 1 op 3 dat je in 1 keer goed zit. Over t algemeen is de verdeling 1 jongen/ 1 meisje per punt dus hooguit 3 jongens.

edit/

ff foto ter verduidelijking.



als iemand wil meeten spreek me maar aan.
 
Last edited:
check foto van mn rotkop paar reply's naar boven.

edit/

Maybe ken k zelfs wel ff wat regelen de eerste forummember die zich bij mij meld gratis broodje hotdog.

Owjah persoonlijk vinnik ze niet te vreten maargoed. :+
 
Th@ De@LeR said:
check foto van mn rotkop paar reply's naar boven.

edit/

Maybe ken k zelfs wel ff wat regelen de eerste forummember die zich bij mij meld gratis broodje hotdog.

Owjah persoonlijk vinnik ze niet te vreten maargoed. :+
Maatje van me heeft ook wel eens met je staan lullen zegt ie net.
Dat broodje ,daar hou ik je aan :*
 
Gijs said:
Tijd afspreken bij de ehbo lijkt me ok , maar niet te laat want dan loop ik jullie straal voorbij :X

EHDO bedoel je?

(lees: eerste hulp bij drugsongevallen)

altijd lachen om daar wat later in de nacht even langs te lopen
 
Ik , als ik binnen ben gelijk de place checken en een broodje halen
Vandaag trouwens kaart pas gehaald , nog zat over...

Nu nog 't 1 en ander regelen , en dan heb ik er eigenlijk best zin in
 
BetaDriver said:
EHDO bedoel je?

(lees: eerste hulp bij drugsongevallen)

altijd lachen om daar wat later in de nacht even langs te lopen

Mja , leek me wel wat om daar voor degene die zin hebben iemand te meeten rond een bepaalde tijd af te spreken.
Ik vind het altijd wel tof om wat gasten te meeten.
Mgoed
 
MisterP said:
Weet je zeker dat je er heen wilt rijden..? Aangezien je op het eind behoorlijk lam zult zijn.. Lijkt mij ( En dan niet van de drank maar van 8 uur bomhard gaan )

heey ik kan je vertellen dat het best wel meej val tom een nachtjuh door te haalen en dan weer terug te rijden, was @ tiesto in concert geweest en oowk terug gereden valt ckers meej
 
ippeltje said:
HAHAHAHA
dan noem je wat op ook


jah srry maare twas gratis !!! ennuh ging alleen maar om de tijd en moeheid als voorbeeld zalk maar zeggen was zogezegdt half 9 sochtends thuis
dussss vandaar -
 
keggu said:
jah srry maare twas gratis !!! ennuh ging alleen maar om de tijd en moeheid als voorbeeld zalk maar zeggen was zogezegdt half 9 sochtends thuis
dussss vandaar -

IMO hoef je geen sorry te zeggen, :? als je dat tof vind moet je dat gewoon doen, mij zie je daar niet in ieder geval


Edit:/ Morgen komt trouwens de website online van Qlimax, ben benieuwd.