26mm DO ???

@rie

Well-Known Member
hey
nou wil ik al een tijdje een wat grotere carb maar ik zit in over het afstellen van bijv een vlakschuif wat moeilijk is
nu kan ik mijn 21mm ruilen met spruitstuk tegen een 26mm ronde gasschuif van DO met spruitstuk ruilen

26066.jpg


nu heb ik de search gebruikt en ik ben wat tegengekomen over slechte gasnaalden enz ook merkte ik dat er minder positief gepraat werd over de 26mm dan over de 25mm DO
iemand ervaring met de 26mm
en wat zijn de voor en nadelen
???
voordelen
makkelijk sproeier verwisselen
sproeiers makkelijk te verkrijgen
nadelen
gasnaald?
afstellen?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

tot zover ik weet is een delorto 26 vlak schuif wel een goeie carburatuer hoor als ik zou kiezen meoten tussen een delorto 25 of een 26 vlakschuif dah dad ik voor de 26 vlakschuif gekozen z'm jonen die ik ken had hem onder z'n mhr replica en liep zeer netjes hoor
 
Originally posted by *Yellow*Aerox*
tot zover ik weet is een delorto 26 vlak schuif wel een goeie carburatuer hoor als ik zou kiezen meoten tussen een delorto 25 of een 26 vlakschuif dah dad ik voor de 26 vlakschuif gekozen z'm jonen die ik ken had hem onder z'n mhr replica en liep zeer netjes hoor

1. Gebruik ABN
2. Best nutteloos reply, waar bazeer jij op dat die 26mm beter is dan die 25mm, argumenten?
3. Wat noem jij liep netjes. Een 26mm lijkt me een beetje overkill voor een replica.

Sorry voor offtopic gaan.

Maar sproeiers passen toch gewoon dezelfde als 21mm in, als ik me niet vergis:?
 
Oke ik heb de 28mm dellorto ronde schuif zelf voor een lange tijd gehad. Ik heb veel tijd in gestoken en hij liep uiteindelijk heel erg goed (beter dan mijn 28mikuni tot nu toe maar daar moet nog veel aan gewerkt worden)....

PS de 28mm is zelfde als de 26mm zelfde opbouw enz enz.....

Nou oke er gaan dus grote dellorto sproeiers in (dus niet die uit je 21mm)
Gasnaald is vrij stomp (zelf eenvoudig te bewerken)
Gasnaald stand veranderen is ook eenvoudig.
Ik heb zelf de choke doorgang dicht gemaakt omdat het de flow ernstig verstoorde en ik altijdje last had van valse lucht.
Ik had een mooie 60mm kelk erop zitten.

Ik was erg te vreden over mijn carbje behalve dan de hoofdsproeier afstellen daarin zat heel wat werk en ik zat zeer hoog kwa sproeier maat (rond de 170).......
 
Originally posted by ronnie_nrg
1. Gebruik ABN
2. Best nutteloos reply, waar bazeer jij op dat die 26mm beter is dan die 25mm, argumenten?
3. Wat noem jij liep netjes. Een 26mm lijkt me een beetje overkill voor een replica.

Sorry voor offtopic gaan.

Maar sproeiers passen toch gewoon dezelfde als 21mm in, als ik me niet vergis:?

dit is abn met hier en daar een typfoutje dat kan gebeuren neem ik aan en zeer cker lied de 26 vlakschuif goed op de mhr replica uiteraad was de replica wel getuned en er zat een c20 uitlaat onder die dingen tellen ook allemaal mee

en tis goed dat je zelluf in de gaten hebt dat je niet met mij moet bemoeien maar gewoon met de toppic ik probeer die jongen gewoon te helpen
 
niet fucken met gele aerox , straks bijt ie.......

die 26mm kan gewoon goed lopen , maar beter is wel een 21mm , gewoon makkelijker en loopt ook goed , tis maar wat je wilt.....
 
mee eens met melf#50 26 ken wel gewoon lopen maar iz zeker niet nodig, met 21mm rij je net zo goe en scheelt weer een hoop gekut met afstellen e.d. want et schijnt da je met dat ding veel loopt te kutten, maar dat verschilt ook per persoon.
 
Back
Top